1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2022 16:36
până la 24.09.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2022 09:00
până la 04.10.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 278 271,61 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2022, 16:36 - 24 sept 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2022, 9:00 - 4 oct 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație pentru adaptarea încăperilor din incinta IP LT ”A. Pușchin” pentru Centrul de zi pentru copii ”Speranța”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Stefan cel Mare, 5
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Rusnac Veaceslav
Telefonul de contact
069988078
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2022, 16:23
Data ultimilor modificări
19 sept 2022, 16:36
Valoarea estimată (fără TVA)
278 271,61 MDL
Achizitii.md ID
21064016
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), str.Stefan cel Mare, 5
Durata contractului
25 oct 2022 16:34 - 31 dec 2022 16:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație pentru adaptarea încăperilor din incinta IP LT ”A. Pușchin” pentru Centrul de zi pentru copii ”Speranța” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.pdf
19.09.22 16:36
documentatia standard.pdf documentatia standard.pdf
Documentele la ofertă
documentatia standard.pdf
19.09.22 16:36
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
anunt de participare.pdf
19.09.22 16:36
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
duae.pdf
19.09.22 16:36
Documentele lotului
document standard.docx
document standard.docx
19.09.22 16:36
duae .doc
duae .doc
19.09.22 16:36
caiet de sarcini centru de copii speranta. f1.docx
caiet de sarcini centru de copii speranta. f1.docx
19.09.22 16:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL Polimer

Preţul ofertei: 237 665,27 MDL
Statut: Învingător
Motivul: SRL Polimer a indeplinit toate cerintele solicitate din documentatia de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

General One SRL

Preţul ofertei: 252 501,61 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări