Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
9 585 230 MDL
Perioada clarificărilor:
19 sept 2022, 9:43 - 20 sept 2022, 15:48
Perioada de depunere a ofertelor:
20 sept 2022, 15:48 - 23 sept 2022, 15:48
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Sanitatie pentru Bilicenii Vechi
Informația despre anulare
Motivul anulării
termenul de valabilitate a ofertei nu sa pus
Data anulării
19 sept 2022, 15:49
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6214, MOLDOVA, Sîngerei, s.Bilicenii Vechi, s.Bilicenii Vechi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Tamara Rusu
Telefonul de contact
069871921 fix 262/33 333
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2022, 9:43
Data ultimilor modificări
20 sept 2022, 8:53
Achizitii.md ID
21063951
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
19 sept 2022, 11:02
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua! Va rugam sa concretizati garantia de buna executie cite %? Nu este stipulat in anuntul de participare.
Va rugam sa ne expediati rechizitele bancare pentru garantia bancara la oferta de 2%
Data:
19 sept 2022, 11:21
Subiectul întrebării:
Anunt de particpare
Întrebare:
Valabilitatea ofertei nu este stipulat in anuntul de participare
Data:
19 sept 2022, 13:25
Subiectul întrebării:
Perioada de depunere
Întrebare:
Conform art.47 din legea achizitiilor publice perioada de depunere este de cel putin 20 zile. Rugam prelungirea perioadei de depunere, alftel vom fi nevoiti sa depunem constestatie
Data:
19 sept 2022, 13:36
Subiectul întrebării:
Perioada de depunere
Întrebare:
Conform art.47 din legea achizitiilor publice perioada de depunere este de cel putin 20 zile. Rugam prelungirea perioadei de depunere.
Data:
19 sept 2022, 13:48
Subiectul întrebării:
Licitație electronică
Întrebare:
În conformitate cu prevederile art. 57 alin. (8) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 31 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, utilizarea licitației electronice este obligatorie pentru achizițiile publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri. Pentru alte tipuri de achiziție, utilizarea licitației electronice este facultativă. În acest caz, urmează a fi respectate prevederile art. 63 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice. Totodată, conform art. 63 alin. (1) al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice și pct. 7 al Regulamentului privind achiziția bunurilor și serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 987 din 10.10.2018, anumite contracte de achiziții publice de bunuri, lucrări şi anumite contracte de achiziții publice de servicii care au ca obiect activităţi intelectuale, cum ar fi proiectarea de lucrări, nu pot face obiectul licitaţiilor electronice. P.S. nu destul că ofertanții vor da prețurile în jos, dar D-stre doriți să le mai scadă, având ca baza tendința creșterilor a prețurilor la materiale, solicităm să fie modificată modul petrecerii a licitației.
Data:
19 sept 2022, 13:51
Subiectul întrebării:
Anularea licitației
Întrebare:
la anularea licitație ați indicat ca motiv de anularea ”terminul nu corespunde”. La care termen ați făcut referință? și totodată credeți că este posibil de pregătit oferta doar în 5 zile?
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK