1
Perioada de actualizare
de la 19.09.2022 10:08
până la 29.09.2022 12:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.09.2022 12:00
până la 11.10.2022 12:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 17 339 MDL
Perioada clarificărilor: 19 sept 2022, 10:08 - 29 sept 2022, 12:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 sept 2022, 12:00 - 11 oct 2022, 12:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

LOTUL 3. СARTUȘE HP
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nina Colodroțchi
Telefonul de contact
079634294
Datele achizitiei
Data publicării
19 sept 2022, 9:36
Data ultimilor modificări
19 sept 2022, 10:11
Valoarea estimată (fără TVA)
17 339 MDL
Achizitii.md ID
21063949
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 83
Durata contractului
13 oct 2022 09:39 - 31 dec 2022 09:56
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Сartuş HP CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 8.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
HP LaserJet 5200DTN CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentatia_standard.docx
Documentele la ofertă
-
19.09.22 10:08
declaratie.pdf declaratie.pdf
Documentele la ofertă
-
19.09.22 10:08
duae (9).doc
Documentele la ofertă
-
19.09.22 10:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Radu" SRL

Preţul ofertei: 17 150 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Prețul cel mai scăzut și corespunde tuturor cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări