1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2022 15:36
până la 20.09.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la 20.09.2022 15:00
până la 26.09.2022 15:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 45 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2022, 15:36 - 20 sept 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor: 20 sept 2022, 15:00 - 26 sept 2022, 15:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziţionarea serviciilor de audit obligatoriu al situaţiilor financiare pentru
anul 2022, efectuate în conformitate cu prevederile Legii privind auditul situaţiilor
financiare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Curea Cristina
Telefonul de contact
078913550
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2022, 15:34
Data ultimilor modificări
16 sept 2022, 15:36
Valoarea estimată (fără TVA)
45 000 MDL
Achizitii.md ID
21063885
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD- 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare 190.
Durata contractului
28 sept 2022 15:34 - 14 apr 2023 15:34
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Achiziţionarea serviciilor de audit obligatoriu al situaţiilor financiare pentru anul 2022, efectuate în conformitate cu prevederile Legii privind auditul situaţiilor financiare conform necesităților IMSP Spitalul Clinic de Traumatologie și Ortopedie CPV: 75200000-8 - Prestări de servicii pentru comunitate
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini audit.docx
Documentele la ofertă
-
16.09.22 15:36
servicii audit.pdf servicii audit.pdf
Documentele la ofertă
-
16.09.22 15:36

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CECD AUDIT GRUP SRL

Preţul ofertei: 44 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: OFERTA CORESPUNDE
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări