1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2022 14:15
până la 27.09.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.09.2022 11:00
până la 11.10.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 395 812,50 MDL
Perioada clarificărilor: 16 sept 2022, 14:15 - 27 sept 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 sept 2022, 11:00 - 11 oct 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Subscriere anuală pentru soluția Simpana CommVault Backup & Recovery
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Elena Samoila
Telefonul de contact
022822237
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2022, 14:00
Data ultimilor modificări
20 sept 2022, 10:13
Valoarea estimată (fără TVA)
395 812,50 MDL
Achizitii.md ID
21063867
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Durata contractului
1 nov 2022 14:11 - 31 dec 2022 14:14
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Subscriere anuală pentru soluția Simpana CommVault Backup & Recovery CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
3. duae.doc
Criterii de eligibilitate
-
16.09.22 14:15
2. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
16.09.22 14:15
documentatia standard noua-model.docx
Documentele la ofertă
-
16.09.22 14:15
1. anunt de participare.doc
tenderNotice
-
16.09.22 14:15

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 268 789,50 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde tuturor cerințelor de calificare și selecție tehnice minime obligatorii.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Activ".
Clarificări