Achiziţie publică
21063848
Servicii de analiză, proiectare a caietelor de sarcini și regulamente
1
Perioada de actualizare
de la 16.09.2022 12:10
până la 26.09.2022 10:00
până la 26.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2022 10:00
până la 03.10.2022 13:30
până la 03.10.2022 13:30
3
Licitaţie
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Activ
Valoarea estimată fără TVA
668 000 MDL
Perioada clarificărilor:
16 sept 2022, 12:10 - 26 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
26 sept 2022, 10:00 - 3 oct 2022, 13:30
Începutul licitației:
nu va fi folosită
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Servicii de analiză, proiectare a caietelor de sarcini și regulamente
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
16 sept 2022, 12:04
Data ultimilor modificări
16 sept 2022, 12:10
Valoarea estimată (fără TVA)
668 000 MDL
Achizitii.md ID
21063848
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Durata contractului
5 oct 2022 12:08 - 31 dec 2022 12:08
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de analiză, proiectare a caietelor de sarcini și regulamente
CPV: 72222000-7 - Servicii de analiză strategică şi de planificare a sistemelor sau a tehnologiei informaţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Unitate
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
Orange Moldova
Preţul ofertei:
667 500 MDL
Statut:
Învingător
Decizia Grupului de achiziții nr.5 din 04.10.2022 privind atribuirea contractului de achiziție.
04.10.22 14:18
Motivul: Decizia Grupului de achiziții nr.5 din 04.10.2022 privind atribuirea contractului de achiziție.
Documentele de calificare
Reclamații și decizii
4.10.22 14:18
Documentele depuse cu oferta
procura_abu_contracte_2022.pdf
procura_abu_contracte_2022.pdf
ID: 5bf31641-9ef1-4548-8701-c2e4e94a1755
Documente de calificare
Data încărcării:
3.10.22 10:22
Data deschiderii:
3.10.22 14:28
Propunere financiară
Data încărcării:
3.10.22 10:21
Data deschiderii:
3.10.22 14:28
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK