1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2022 17:55
până la 24.09.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2022 00:00
până la 27.09.2022 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 166 006,67 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2022, 17:55 - 24 sept 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2022, 0:00 - 27 sept 2022, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

se va procura echipamentul acustic, ce constă din amplificator, boxe, microfoane cu stative și cabluri la ele.
1 Amplificator DYNACORD Power -1
2 Boxă Pasivă FBT HIMaxX60-4
3 Boxă Bass RCF SUB 708 AS 700 -2
4 Sistem Sennheiser - 1
5 Cablu semnal Audio – 4 metri
6 Cablu la matru C220 SB – 40 buc
7 Microfon XFXM –BLUc-2,5 - 2
8 Stativ Boxa ALTOF-3 - 2
9 Stativ Boxa DISTANTIERA - 2
10 Boxa Activă FBTJ MaxX112A- 2
11 Cablu de conectare SPEAKON-8
12 Microfon SHURE SM 58 - 2
13 Cablu Microfon CORDIAL - 2
14 Stativ Microfon MILLENIUM - 2

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Rosca
Telefonul de contact
069521241
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 17:06
Data ultimilor modificări
21 sept 2022, 15:58
Valoarea estimată (fără TVA)
166 006,67 MDL
Achizitii.md ID
21063713
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Durata contractului
4 oct 2022 08:00 - 4 mart 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
se va procura echipamentul acustic, ce constă din amplificator, boxe, microfoane cu stative și cabluri la ele. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 74.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf anunț modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58
Documentele lotului
documentația standard.semnat.pdf
-Pentru realizarea achizițiilor publice se indică obiectul achiziției și fișa de date a achiziției și formularele pe care trebuie să le completeze, inclusiv capacitatea economică și financiară și să le depună operatorul economic împreună cu oferta, la fel se indică procedura de eligibilitate a ofertantului.
14.09.22 17:55
duae_ ro.semnat.pdf
-Prin documentul respectiv a fost simplificată procedura de participare la achiziție publică. Operatorii pot completa și depune formularele în format electronic pe propria răspundere, ca dovadă a îndeplinirii condițiilor necesare în cadrul procedurii de achiziție publică.
14.09.22 17:55
caiet de sarcini.semnat.pdf
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

CONS MUSIC

Preţul ofertei: 170 783,33 MDL
Statut: Învingător
Motivul: A prezentat toate documentele completate în conformitate cu cerințele stabilite de grupul de lucru și bunurile propuse respectă întocmai cerințele specificate în caietul de sarcini
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Muzic Prod

Preţul ofertei: 176 056,67 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări