1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2022 17:55
până la 24.09.2022 00:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.09.2022 00:00
până la 27.09.2022 00:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 1 666 767,50 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2022, 17:55 - 24 sept 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 sept 2022, 0:00 - 27 sept 2022, 0:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Procurarea fotoliilor, transportarea lor, demontarea scaunelor vechi, montarea celor noi, vopsirea dușumelii sub scaunele scoase
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Dumitru Rosca
Telefonul de contact
069521241
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 17:06
Data ultimilor modificări
21 sept 2022, 15:58
Valoarea estimată (fără TVA)
1 666 767,50 MDL
Achizitii.md ID
21063713
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Durata contractului
4 oct 2022 08:00 - 4 mart 2023 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Procurarea fotoliilor, transportarea lor, demontarea scaunelor vechi, montarea celor noi, vopsirea dușumelii sub scaunele scoase CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 650.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.semnat.pdf caiet de sarcini.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf anunț modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58
Documentele lotului
documentația standard.semnat.pdf
-Pentru realizarea achizițiilor publice se indică obiectul achiziției și fișa de date a achiziției și formularele pe care trebuie să le completeze, inclusiv capacitatea economică și financiară și să le depună operatorul economic împreună cu oferta, la fel se indică procedura de eligibilitate a ofertantului.
16.09.22 14:38
duae_ ro.semnat.pdf
-Prin documentul respectiv a fost simplificată procedura de participare la achiziție publică. Operatorii pot completa și depune formularele în format electronic pe propria răspundere, ca dovadă a îndeplinirii condițiilor necesare în cadrul procedurii de achiziție publică.
16.09.22 14:38
caiet de sarcini.semnat.pdf
-În caietul de sarcini se indică pe loturi denumirea lucrărilor/bunurilor și a serviciilor ce trebuie executate/prestate, descrierea lor, unitățile de măsură și cantitățile necesare
16.09.22 14:38
anunț modificat.semnat.pdf
-Prin anunț se invită operatorii economici care ne pot satisface necesitățilesă participe la procedura de achiziție privind executarea lucrărilor și prestarea serviciilor stipulate în caietul de sarcini
21.09.22 15:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Taticol SRL

Preţul ofertei: 812 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 1 264 250 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta nu corespunde documentației de atribuire
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

VMS-COMPANIE

Preţul ofertei: 1 350 375 MDL
Statut: În considerare
Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
4
Denumirea participantului:

Cartdidact

Preţul ofertei: 1 417 850 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
5
Denumirea participantului:

MAGDA SRL

Preţul ofertei: 1 547 312,50 MDL
Statut: în aşteptare
6
Denumirea participantului:

Goliat-Vita SRL

Preţul ofertei: 1 652 083,33 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Data:
15 sept 2022, 08:45
Subiectul întrebării:
lot 1
Întrebare:
spuneti va rog livrarea scauni pe cota 0????
Răspuns (15 sept 2022, 09:56):
Nu este cota zero, se aplică TVA..
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Data:
15 sept 2022, 12:42
Subiectul întrebării:
Documentele minim obligatorii
Întrebare:
Buna ziua. Va rugam sa faceti o claritate care este lista documentelor minim obligatorii pentru calificarea ofertantilor!
Răspuns (16 sept 2022, 14:11):
Fiecare ofertant care va participa la procedura de achiziție publică are obligația să prezinte Anexele prevăzute în Documentația Standard, inclusiv: 1) Certificatul de înregistrare și Extrasul di Registrul de Stat; 2) Formularul Standard al DUAE; 3) Cererea de Participare; 4) Oferta; 5) Declarație privind valabilitatea Ofertei; 6) Lista principalelor livrări/prestări servicii în ultimii 3 ani; 7) Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 8) Declarație privind dotările specifice, utilajul și echipamentul necesar pentru îndeplinirea contractului; 9) Declarație privind personalul de specialitate; 10 Raportul financiar pentru anul 2021; 11) Mostre, descrieri, fotografii:
Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor
Data:
16 sept 2022, 14:42
Subiectul întrebării:
Lista documentelor
Întrebare:
Lista prezentata este una exhaostiva sau mai sunt si alte acte despre care trebuie sa intuim si sa ghicim?! Va rugam respectuos sa prezentati, asa cum o cere legea achizitiilor publice, tabelul cu toate actele obligatorii solicitate, precum si cu cele suplimentare prezentate la solicitare (daca e cazul). Din anuntul Dvs. reiese ca se solicita doar trei acte: 1. Certificatul de inregistrare/ extras din registru; 2. DUAE; 3. Certificatul de lipsa a restantelor la buget.. In raspunsul precedent ati enumerat o lista de 11 documente. Deci, rugam sa redactati tabelul din anunt cu actele solicitate, si sa enumerati toate documentele si anexele acolo, ca sa fie clar ce trebuie sa pregatim si sa depunem!
Răspuns (16 sept 2022, 17:29):
Lista documentelor necesare de prezentat în cadrul acestei proceduri de achiziție publică 1. Cererea de participare, Anexa 7 din Documentația Standard 2.Oferta, care va cuprinde formularele: a) Propunerea tehnică, Anexa 22 din Documentația Standard b) Propunerea financiară, Anexa 23 din Documentația Standard , c) Formularul Standard al DUAE 3 Declarație privind valabilitatea ofertei, Anexa 8 din Documentația Standard 4 Declarație privind lista principalelor livrări/prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate, Mostre, descrieri, fotografii: Anexa 12din Documentația Standard; 5 Declaraţie privind dotările specifice, utilajul şi echipamentul necesar pentru îndeplinirea corespunzătoare a contractului Anexa 13din Documentația Standard; 6 Declaraţie privind personalul de specialitate propus pentru implementarea contractului Anexa 14din Documentația Standard; 7 Certificatul de înregistrare și Extrasul din Registrul de Stat Conform pct.29 din Documentația Standard; 8 Graficul livrării/prestării serviciilor la achiziția respectivă; 9 Raportul financiar pentru anul 2021, avizat și semnat de organele abilitate Conform pct.30 din Documentația Standard 10 Experiența specifică minim de 3 ani privind livrarea/prestarea serviciilor similare Conform pct.33 din Documentația Standard 11 Certificate de calitate sau alte certificate ce-ar confirma nivelul corespunzător al calității Conform pct.35 din Documentația Standard Notă::Documentele se vor completa fără nici o modificare sau abatere de la formulare. Documentele se semnează electronic și șe depun în mod electronic. Alte documente cu excepția celor menționate aici, nu se solicită.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări