1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2022 15:33
până la 27.09.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.09.2022 14:00
până la 05.10.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 2 675 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2022, 15:33 - 27 sept 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 27 sept 2022, 14:00 - 5 oct 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

8UTP, 10, 100, 1000Mbps
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Globu Sergiu
Telefonul de contact
068211766
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 15:19
Data ultimilor modificări
21 sept 2022, 12:41
Valoarea estimată (fără TVA)
2 675 MDL
Achizitii.md ID
21063696
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Durata contractului
10 oct 2022 15:23 - 30 dec 2022 15:33
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
SWITCH CPV: 30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Cantitatea: 5.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
14.09.22 15:33
anunt_echipament informatic.pdf anunt_echipament informatic.pdf
Documentele la ofertă
-Anunt
14.09.22 15:33
document standart-.pdf document standart-.pdf
Documentele la ofertă
-Document standart
14.09.22 15:33
anexa 1_specificatii_tehnice_camera_de_corp
Documentele la ofertă
-
21.09.22 12:41

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PROGRESOR-GRUP

Preţul ofertei: 1 515 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia nr.8 din 17.10.2022
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 1 551,75 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

Business Triumf SRL

Preţul ofertei: 2 600 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări