1
Perioada de actualizare
de la 14.09.2022 14:21
până la 17.09.2022 12:23
2
Propunerea ofertelor
de la 17.09.2022 12:23
până la 21.09.2022 01:23
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 42 000 MDL
Perioada clarificărilor: 14 sept 2022, 14:21 - 17 sept 2022, 12:23
Perioada de depunere a ofertelor: 17 sept 2022, 12:23 - 21 sept 2022, 1:23
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sistem informațional care va cuprinde fluxul de documente la nivel digital în următoarele compartimente: - Administrație, - Cancelarie; - Fuxul informațional din cadrul entității și vicevers. Comunicarea cu beneficiarii finali cum ar fi operatorii de transport, agenții economici al activităților conexe, instituții de stat, organizații și persoane fizice;
Conform Anexa 1. Caiet de Sarcini
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Globu Sergiu
Telefonul de contact
068211766
Datele achizitiei
Data publicării
14 sept 2022, 14:15
Data ultimilor modificări
16 sept 2022, 12:23
Valoarea estimată (fără TVA)
42 000 MDL
Achizitii.md ID
21063674
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleea Gării, 6
Durata contractului
22 sept 2022 14:18 - 31 dec 2022 14:18
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de implementare și dezvoltare a platformei de procesare a fluxurilor de informațiii, documente și corespondenței CPV: 72300000-8 - Servicii de înlocuire de date
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
14.09.22 14:21
anexa 1. caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
16.09.22 12:23

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Descalificați participanții ai căror prețuri sunt mai mici decît oferta învingătorului și indicați motivul descalificării.

2) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

INFOSOFT-MAX S.R.L.

Preţul ofertei: 40 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia grupului de achiziții nr.7 din 10.10.2022
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

NET IT PULS

Preţul ofertei: 42 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Servicii de implementare și dezvoltare a platformei de procesare a fluxurilor de informațiii, documente și corespondenței
Data:
14 sept 2022, 23:41
Subiectul întrebării:
caietul de sarcini
Întrebare:
anexati va rog caietul de sarcini
Răspuns (15 sept 2022, 19:38):
Bună ziua. Mulțumesc de observație. Caietul de sarcini este anexat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări