Lot 5. Pesmeţi simpli, de calitate superioară, ambalați.
până la 30.09.2022 14:00
până la 17.10.2022 09:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
-
documentatia standard bunuri modificat.docx
ID: 3431ef0b-6c11-4f29-bf88-9d37c0857d6f
Documentele la ofertă
-
documentatia standard bunuri.docx
ID: 3431ef0b-6c11-4f29-bf88-9d37c0857d6f
Documentele la ofertă
-
documentatia standard bunuri modificat.semnat.pdf
documentatia standard bunuri modificat.semnat.pdf
ID: 8c1722ad-6ad6-4a24-9495-1668c7cef598
Documentele la ofertă
-
documentatia standard bunuri.semnat.pdf
documentatia standard bunuri.semnat.pdf
ID: 8c1722ad-6ad6-4a24-9495-1668c7cef598
Documentele la ofertă
-
anunț de participare modificat.semnat.pdf
anunț de participare modificat.semnat.pdf
ID: f4315387-67a8-47fe-930a-06e616f80e41
tenderNotice
-
anunț de participare.semnat (2).pdf
anunț de participare.semnat (2).pdf
ID: f4315387-67a8-47fe-930a-06e616f80e41
tenderNotice
-
anunț de participare modificat.docx
ID: f9f19eba-d277-4375-b214-dd026e4e9476
tenderNotice
-
anunț de participare.docx
ID: f9f19eba-d277-4375-b214-dd026e4e9476
tenderNotice
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
ÎCP Panifcoop a URECOOP DIN sTRASENI
Adrika
Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".