1
Perioada de actualizare
de la 12.09.2022 17:27
până la 19.09.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.09.2022 16:00
până la 26.09.2022 19:00
3
Licitaţie
27.09.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 958 000 MDL
Perioada clarificărilor: 12 sept 2022, 17:27 - 19 sept 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2022, 16:00 - 26 sept 2022, 19:00
Începutul licitației: 27 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Amenajarea spațiului public în vederea organizării unui scuar, situat pe terenul cu nr. cad. 0100404460, 0100404471, 0100404490 din mun. Chișinău, str. Socoleni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Kiev, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Melnic Vlad
Telefonul de contact
022441098
Datele achizitiei
Data publicării
12 sept 2022, 17:19
Data ultimilor modificări
17 sept 2022, 8:56
Valoarea estimată (fără TVA)
1 958 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
19 580 MDL
Achizitii.md ID
21063452
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Kiev, 3
Durata contractului
5 oct 2022 18:00 - 30 dec 2023 18:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru patrat
Documentele procedurii de achiziție
formularul standard.signed.pdf formularul standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.09.22 17:27
documentatia standard.signed.pdf documentatia standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.09.22 17:27
anunt de participare.signed.pdf anunt de participare.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.09.22 17:27
declaratie.semnat.pdf declaratie.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
12.09.22 17:27
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
12.09.22 17:27

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Vastavit SRL

Preţul ofertei: 1 796 536,12 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Conform Deciziei de atribuire a contractului de achiziții publice.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări