1
Perioada de actualizare
de la 09.09.2022 13:38
până la 14.09.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 14.09.2022 09:00
până la 21.09.2022 13:30
3
Licitaţie
22.09.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 400 000 MDL
Perioada clarificărilor: 9 sept 2022, 13:38 - 14 sept 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 14 sept 2022, 9:00 - 21 sept 2022, 13:30
Începutul licitației: 22 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Servicii de broșare a mapelor cu documente (coaserea documentelor pentru arhivare)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sofia Curmei
Telefonul de contact
82-33-93
Datele achizitiei
Data publicării
9 sept 2022, 13:25
Data ultimilor modificări
9 sept 2022, 13:38
Valoarea estimată (fără TVA)
400 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 000 MDL
Achizitii.md ID
21063271
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Constantin Tănase 9
Durata contractului
23 sept 2022 13:35 - 31 dec 2022 13:35
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de broșare a mapelor cu documente (coaserea documentelor pentru arhivare) CPV: 79900000-3 - Diverse servicii comerciale şi servicii conexe
Cantitatea: 20000.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-DUAE IN FORMAT WORD
9.09.22 13:38
Brosare anunt de participare (003).pdf Brosare anunt de participare (003).pdf
tenderNotice
-ANUNT DE PARTICIPARE IN FORMAT PDF
9.09.22 13:38
documentația standard_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021-2.docx
Documentele la ofertă
-DOCUMENTATIA STANDARD DE SERVICII IN FORMAT WORD
9.09.22 13:38

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IS FEP "Tipografia Centrala"

Preţul ofertei: 508 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Pentru vizualizarea ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări