1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2022 15:05
până la 26.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.09.2022 10:00
până la 13.10.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 102 083 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2022, 15:05 - 26 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 sept 2022, 10:00 - 13 oct 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

21.Stativ pentru perfuzii. Anexa nr.21
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2022, 14:52
Data ultimilor modificări
19 sept 2022, 9:39
Valoarea estimată (fără TVA)
102 083 MDL
Achizitii.md ID
21063176
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
14 oct 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
21.Stativ pentru perfuzii. Stativ pentru perfuzii destinat pentru suportul soluțiilor medicamentoase administrate la pacient. Dimensiuni: 40 x 200 x 160 cm, ±8 cm. Structura carcasei oțel inoxidabil. Înălțime reglabilă, de la podea cel puțin: 130 - 200 cm. Cârlige de securitate pentru soluțiile perfuzabile: greutatea minimă de încărcare cârlig: 1,5 Kg. Rotile: minim 5, 2 cu frână; Ø minim 50 mm. Garanție minim 12 luni din momentul livrarii. CPV: 33192000-2 - Mobilier medical
Cantitatea: 35.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
4.declaratie (24.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.09.22 15:05
3. duae (26.11.2020).doc
Documentele la ofertă
-
8.09.22 15:05
2. ds_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
8.09.22 15:05
5.anexe nr.1-23.xlsx
Documentele la ofertă
-
19.09.22 09:39

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

IM Vivamed International SRL

Preţul ofertei: 26 045,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor caietului de sarcini.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

GBG-MLD SRL

Preţul ofertei: 27 300 MDL
Statut: în aşteptare
3
Denumirea participantului:

Inoxplus SRL

Preţul ofertei: 59 791,67 MDL
Statut: în aşteptare
4
Denumirea participantului:

SC"Imunotehnomed"SRL

Preţul ofertei: 83 885,20 MDL
Statut: în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări