1
Perioada de actualizare
de la 08.09.2022 14:29
până la 18.09.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 18.09.2022 14:00
până la 21.09.2022 23:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 8 058 237 MDL
Perioada clarificărilor: 8 sept 2022, 14:29 - 18 sept 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 18 sept 2022, 14:00 - 21 sept 2022, 23:30

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția stației de epurare și a sistemului de canalizare

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5832, MOLDOVA, Teleneşti, s.Suhuluceni, r.Telenesti,Suhuluceni
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
mihail curchi
Telefonul de contact
025875236
Datele achizitiei
Data publicării
8 sept 2022, 14:29
Data ultimilor modificări
9 sept 2022, 9:38
Achizitii.md ID
21063169
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
f1 7 2 1 8316b-0-pg-благ.signed.pdf f1 7 2 1 8316b-0-pg-благ.signed.pdf
tenderNotice
-Lista cu cantități de lucrări
8.09.22 14:29
formularul standart duae.doc
tenderNotice
-formular standart
8.09.22 14:29
f1 2 3 1 8316a-2-cвa stat. de pomp.signed.pdf f1 2 3 1 8316a-2-cвa stat. de pomp.signed.pdf
tenderNotice
-Lista cu cantități de lucrări
8.09.22 14:29
f1 7 1 1 8316a-0-pg-благ.signed.pdf f1 7 1 1 8316a-0-pg-благ.signed.pdf
tenderNotice
-Lista cu cantități de lucrări
8.09.22 14:29
caiet de sarcini.signed.pdf caiet de sarcini.signed.pdf
tenderNotice
-Lista cu cantități de lucrări
8.09.22 14:29
Data:
9 sept 2022, 09:38
Subiectul întrebării:
Disponibilitate bani
Întrebare:
OMF nr.69 din 2021 36. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de capacitate economică și/sau financiară și să prezinte informații/documente privind capacitatea economică și/sau financiară pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului, cum ar fi: 1) realizarea unei cifre medii anuale de afaceri în ultimii 3 ani egală sau mai mare decât suma stabilită în pct. 16 din anexa nr. 2, care nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului,; 2) lichiditate generală (active circulante/datorii curente) și nivelul minim de lichiditate (nu mai puțin de 100%); 3) declarații bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional; 4) situația financiară pentru perioada de gestiune anterioară, avizat şi înregistrat de organele competente, și orice alte documente legale edificatoare prin care OFERTANTUL își poate dovedi capacitatea economico-financiară, CUM ATI STABILIT CA ANUME CU 20% din suma viitorului contract ofertantul poate demara lucrari, si in general de ce AC solicita si stabileste suma de care trebuie sa dispuna ofertantul? Atribuirea contractului de achiziție publică de lucrări sau de servicii de proiectare și de lucrări se realizează în conformitate cu prevederile: 1) Legii nr. 131/2015 privind achizițiile publice; 2) Hotărârii Guvernului nr. 638/2020 pentru aprobarea Regulamentului privind achizițiile publice de lucrări, va rog frumos sa stipulati conform carui articol din Legea 131 sau hotarirea 638 va permite sa solicitati ca sa va demonstram ca dispunem de 20% din voaloarea viitorului contract?
Răspuns (9 sept 2022, 19:36):
Conform Legii Parlamentului N131 din 03-07-2015 , modificata la 31-03-2022 in vigoare din 20-04-2022. Articolul 2(1) Art. 7a) Art. 14(1) Art. 15(1) b) c) Art. 17 (1) (8) Art.18.
Data:
9 sept 2022, 17:18
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
care este suma garantiei bancare pentru oferta?
Răspuns (9 sept 2022, 19:38):
Nu este obligatorie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.