1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2022 12:21
până la 17.09.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 17.09.2022 08:00
până la 28.09.2022 08:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 15 000 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2022, 12:21 - 17 sept 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 17 sept 2022, 8:00 - 28 sept 2022, 8:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Fructe uscate în asortiment (prune, pere, mere, pomușoare, vișine); Ambalaj saci din hîrtie 1-5 kg. În ambalajul Producătorului (cu logo-ul acestuia) care va conține pe ambalaj componența produsului. Standard de referinţă şi cerinţele: HG 1523 din 29.12.2007. Livrarea: săptămânal, nu mai tîrziu de ora 14.00, pînă la 31.12.2022.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2022, 12:07
Data ultimilor modificări
7 sept 2022, 12:21
Valoarea estimată (fără TVA)
15 000 MDL
Achizitii.md ID
21063028
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Durata contractului
1 oct 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Fructe uscate în asortiment: prune, pere, mere, pomușoare, vișine. CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare
Cantitatea: 300.0
Unități de măsură: Kilogram
Documentele procedurii de achiziție
6. duae ( 26.11.20).doc
Documentele la ofertă
-
7.09.22 12:21
anunt de participare.docx
Documentele la ofertă
-
7.09.22 12:21

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Delmix Prim SRL

Preţul ofertei: 13 212,50 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Oferta este neconformă
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL Nobil Prest

Preţul ofertei: 14 475 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde cerintelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

SRL BAGUETTE

Preţul ofertei: 14 844 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări