1
Perioada de actualizare
de la 07.09.2022 11:02
până la 19.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 19.09.2022 10:00
până la 10.10.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 158 657 928,26 MDL
Perioada clarificărilor: 7 sept 2022, 11:02 - 19 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 19 sept 2022, 10:00 - 10 oct 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Achiziționarea consumabilelor costisitoare (angiografice) conform necesităților conform necesităților beneficiarilor pentru anul 2023

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
BALTA Sergiu
Telefonul de contact
+37322222364
Datele achizitiei
Data publicării
7 sept 2022, 10:40
Data ultimilor modificări
16 sept 2022, 18:01
Achizitii.md ID
21063000
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Achiziţia nu a avut loc
Data:
12 sept 2022, 12:37
Subiectul întrebării:
Lot 272 Sistem de inchidere percutana a orificiului de punctie de dimensiune mare
Întrebare:
Buna ziua Va rog sa revizuiti valoarea estimata a acestui lot deoarece, la moment, este mult sub costul furnizorilor.
Răspuns (16 sept 2022, 18:02):
Valoarea estimativă pentru lotul nr. Lot 272 Sistem de închidere percutanta a orificiului de puncție de dimensiune mare a fost revizuită. Mulțumim pentru clarificare.
Data:
13 sept 2022, 19:27
Subiectul întrebării:
Lot 69 specificatii eronate
Întrebare:
Rugam sa corectati eroarea tehnica de la lotul nr.69, pentru ambele pozitii din lot specificatiile tehnice nu corespund, respectiv sunt de la produsele din loturile de mai jos (cateter si agent embolic). Multumim.
Răspuns (16 sept 2022, 18:04):
Specificația tehnică pentru lotul nr. Lot 69 a fost corectată. Mulțumim pentru clarificare .
Data:
14 sept 2022, 17:11
Subiectul întrebării:
Cerinte fixe obigatorii versus cerinte minime obligatorii
Întrebare:
Specificațiile publicate la o mare parte a loturilor conțin 2 fraze care se exclud una pe alta: la începutul textului indicați că oferta va fi RESPINSĂ dacă va conține bunuri cu coduri SUPLIMENTARE DIFERITE decât cerințelor obligatorii fixe, iar mai jos că, oferta POATE CONȚINE SUPLIMENTAR la cerințele minime obligatorii și alte dimensiuni. Mai jos in text - suplimentar la cele obligatorii SE ACCEPTA ȘI ALTE DIMENSIUNI. Rugăm să clarificați: oferta va fi sau nu va fi respinsă dacă conține dimensiuni (coduri) suplimentare la cele obligatorii?
Răspuns (16 sept 2022, 18:06):
Oferta operatorului economic nu va fi respinsă în cazul în care va prezenta mai multe coduri dacă conține dimensiuni (coduri) suplimentare la cele obligatorii minime, indicate.
Data:
15 sept 2022, 15:41
Subiectul întrebării:
Lot 47 si lot 135
Întrebare:
Rog sa clarificati valorile estimate pentru lotul 47 si lotul 135 și anume, diferenta de aproape 10 mii lei per bucata, atat timp cat se solicita acelas produs cu aceleasi caracteristici tehnice. Estimarea de la lotul 47 e mai aproape de pretul real actual.
Răspuns (16 sept 2022, 18:09):
Valorile estimative au fost alocate de către beneficiari, ca urmare a disponibilităților mijloacelor financiare, inclusiv a prețurilor contractate în anii precedenți.
Lot nr. 283 Valva aortica autoexpandabila transcateter
Data:
16 sept 2022, 14:00
Subiectul întrebării:
specificatii tehnice
Întrebare:
1) Cerinta: Set de valva aortica transcateter din pericard porcin; Se accepta valva aortica transcateter din pericard bovin cu manseta din pericard porcin? 2) Cerinta: Bioproteza din pericard porcin tratat impotriva calcificarii; Se accepta bioproteza din pericard bovin cu manseta din pericard porcin tratat impotriva calcificarii? 3) Cerinta: Design supra-annular; Se accepta design intra-annular? Multumim anticipat.
Răspuns (19 sept 2022, 09:37):
Ofertele vor fi evaluate in conformitate cu cerințele minime obligatorii indicate in documentația de atribuire. Oferta care va corespunde cerințelor si criteriului de atribuire va fi desemnată câștigătoare.
Data:
16 sept 2022, 14:05
Subiectul întrebării:
Lot 7 si lot 54
Întrebare:
Va rugam sa rectificati eroarea de exprimare referitor la dimensiunile acceptate: daca se solicita lungimea 200 cm, atunci NU poate fi acceptata inclusiv o dimensiune mai mica decat aceasta. Or nu are sens sa cereti Conector de injectare sub presiune LUNG. In plus, cu cat mai lung - cu atat mai scump, si invers, deci nu va fi echitabila si nici obiectiva evaluarea de pret. Aceeasi contradictie in exprimare este si la lotul nr.54 - Conector injectare sub presiune SCURT. Multumim.
Răspuns (16 sept 2022, 18:11):
Ofertele vor fi evaluare în conformitate cu cerințele minime indicate în documentația de atribuire. respectiv, ofertantul este obligat să prezinte oferta conform cerințelor minime și obligatorii.
Data:
19 sept 2022, 09:17
Subiectul întrebării:
Inregistrarea dispozitivelor medicale
Întrebare:
Stimați domni, Începînd cu licitațiile pentru anul 2023 au fost modificate cerințele cu privire la declarațiile ofertanților referitor la înregistrarea în Registru de Stat al Dispozitivelor Medicale, au fost introduse cerințe obligatorii pentru înregistrarea dispozitivelor medicale în Registrul de Stat atît la etapa depunerii ofertei, evaluării și la etapa încheierii contractelor de achiziții. Înțelegem modificarea nominalizată, dar în viziunea noastră aceasta inevitabil va reduce concurența la licitații precum și utilizarea inoportună a mijloacelor finaciare. Astfel dispozitive cu proprietăți calitative performante cu certificate ISO și CE pot fi respinse din simplul motiv că la momentul licitației nu sunt înregistrate sau se află în proces de înregistrare, iar raportul proprietăților e la nivelul solicitat, cu prețuri mai mici și proprietăți funcționale performante. În scopul dezvoltării pieții dispozitivelor medicale din RM și dotării instituțiilor medicale cu dispozitive inofensive și eficiente precum și excluderii utilizării iraționale a banlor publici solicităm: 1. A admite la etapa depunerii ofertelor, evaluării dispozitive medicale neînregistrate în RM, cu prezentarea Declarației prin care ofertantul se obligă să înregistreze dispozitivele contractate ulterior. 2. Pentru dispozitivele medicale cu certificate ISO, CE, FDA a admite semnarea contractelor de achziții cu înregistrarea ulterioară în termen de pană la 3-4 luni de la încheierea contractelor. 3. Ofertanții cîștigători vor asigura înregistrarea în Registru de Stat a Dispozitivelor Medicale a disozitivelor medicale contractate cu prezentarea confirmării ulterioare către beneficiari și CAPCS. Va multumim anticipat.
Răspuns (19 sept 2022, 09:46):
Urmare a clarificării DVS menționăm: 1. Se acceptă la depunerea ofertelor o declarație în termen de 15 zile de la solicitarea autorității contractante. Nu se acceptă înregistrarea în termen de 3-4 luni de la încheierea contractului, deoarece livrarea se face în termen de 30 de zile de la solicitarea beneficiarului (ceea ce contravine actelor normative cu privire la înregistrarea dispozitivelor medicale în Registrul de stat al dispozitivelor medicale conform cărora operatorul economic este obligat să înregistreze cu cel puțin 10 zile până la punerea pe piață a dispozitivului. Mulțumim pentru clarificare. 2. Cerința cu privirea la înregistrarea ulterioară a dispozitivelor medicale a fost practicată până în anul curent și operatorii economici ignorau această cerință, prin neînregistrarea până la livrare.
Data:
19 sept 2022, 09:28
Subiectul întrebării:
Termenul de livrare
Întrebare:
Vă informăm că în urma crizei economice actuale mai multi producători de dispozitive medicale ne comunică că s-a mărit termenul de livrare până la 12-18 săptămâni din data comenzilor solicitate (motivul lipsei materiei prime pentru producere și ambalare). În scopul excluderii întârzâerilor nominalizate (conform documentelor de licitație e stabilit termenul de livrare până la 30 de zile de la comanda scrisă a beneficiarului) solicităm respectuos: 1. Modificarea termenului de livrare până la 12-18 săptămâni din momentul comenzii scrise a beneficiarului. 2. La momentul încheierii contractelor de achiziții a stabili de comun acord cu beneficiarii, termenii de livrare a dispozitivelor pe parcursul anului 2023 cu complectarea unui graphic lunar sau trimestrial cu indicarea cantităților de dispositive necesare beneficiarului. Această sincronizare va exclude inevitabilele întârzâeri de livrari în perioada de criză.
Răspuns (19 sept 2022, 09:48):
Termenul de livrare nu poate fi modificat, deoarece sunt consumabile costisitoare, și totodată nu poate fi stabilit un grafic de livrare având în vedere că beneficiarii vor face comanda reieșind din necesitățile reale ale acestora (dimensiuni și cantitate).
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.