1
Perioada de actualizare
de la 05.09.2022 16:12
până la 21.09.2022 15:01
2
Propunerea ofertelor
de la 21.09.2022 15:01
până la 28.09.2022 06:31
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 462 887,18 MDL
Perioada clarificărilor: 5 sept 2022, 16:12 - 21 sept 2022, 15:01
Perioada de depunere a ofertelor: 21 sept 2022, 15:01 - 28 sept 2022, 6:31

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Renovarea rețelei de iluminat public din satul Carahasani, r-nul. Ștefan Vodă.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4214, MOLDOVA, Ştefan Vodă, s.Carahasani, str.Alexandru cel Bun
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Oleg Ciobanu
Telefonul de contact
024242236
Datele achizitiei
Data publicării
5 sept 2022, 16:12
Data ultimilor modificări
19 sept 2022, 15:01
Achizitii.md ID
21062865
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae primăria carahasani.doc
Documentele la ofertă
-
5.09.22 16:12
documentația standart.docx
Documentele la ofertă
-
5.09.22 16:12
caiet de sarcini nr.2.signed.pdf caiet de sarcini nr.2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.22 14:17
caiet de sarcini specificații tehnice.pdf caiet de sarcini specificații tehnice.pdf
Documentele la ofertă
-
7.09.22 14:59
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
19.09.22 15:01
Data:
6 sept 2022, 08:47
Subiectul întrebării:
Proiectul de executie
Întrebare:
Plasati proiectuld e exeutie
Răspuns (7 sept 2022, 15:12):
Pentru a face cunoștință cu Proiectul de Execuție, vă puteți adresa la sediul Primăriei Carahasani.
Data:
6 sept 2022, 08:48
Subiectul întrebării:
Ce cerinte fata de corpuri
Întrebare:
Ce cerinte fata de corpuri de iluminat sunt. Aveti in deviz indicat un producator (ilegal), rugam sa oferiti detalii despre cerinte.
Răspuns (7 sept 2022, 16:07):
La cerințele d-voastră în privința corpurilor de iluminat s-a modificat caietul de sarcini, unde este indicat producător ilegal s-a modificat : s-au echivalent . S-a plasat adăugător încă un caiet de sarcini cu specificații tehnice.
Data:
12 sept 2022, 15:59
Subiectul întrebării:
Termen valabilitate contract
Întrebare:
Modificati Va rog termenul de valabilitate a contractului, deoarece conform calcului calendaristic din 1.10.2022 pina la 23.06.2022 nicidecum nu sunt 10 luni
Răspuns (13 sept 2022, 15:18):
S-a modificat termenul de valabilitate a contractului pînă 30.12.2023.
Data:
12 sept 2022, 16:02
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs prevede că pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); SAU 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare la pct.16, subpct. 8 și 9. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări Respectiv, solicitam de a racorda cerintele anuntului de participare la documentația standard aprobată prin ordinul Ministerului Finanțelor
Răspuns (14 sept 2022, 11:58):
La întrebarea d-voastră,grupul de lucru a decis să ne prezentați una din anexele nr.12 sau nr.13 solicitate.
Data:
12 sept 2022, 16:07
Subiectul întrebării:
Cerinte de calificare
Întrebare:
Nu ati confundat nimic la cerinta de la pct. 16, subpct. 15 - Declaratia privind garantia de buna executie a lucrarilor, iar la modul de indeplinire ati indicat - Declaratia pe propria raspundere privind garantia lucrarilor minim 12 luni. Aceste doua garantie sunt totalmente diferite, nu au nimic comun, au scopuri diferite. Modificati Va rog cerinta
Răspuns (13 sept 2022, 15:22):
S-a modificat cerința de la pct.16, subcont.15 .
Data:
12 sept 2022, 16:09
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Se aplica garantia pentru oferta ? Daca se aplica indicati Va rog cuantumul si modalitatea de constituire ?
Răspuns (13 sept 2022, 15:26):
Garanția pentru ofertă, cuantumul 2%
Data:
12 sept 2022, 16:10
Subiectul întrebării:
garantia de buna executie a contractului
Întrebare:
Se aplica garantia de buna executie a contractului? Daca se aplica indicati Va rog cuantumul si modalitatea de constituire ?
Răspuns (13 sept 2022, 15:38):
Garanția de bună execuție a contractului, cuantumul 5%,s-a modificat în anuț.
Data:
12 sept 2022, 16:11
Subiectul întrebării:
Termen de achitare
Întrebare:
In ce termen va fi efectuata achitarea lucrarilor executate?
Răspuns (13 sept 2022, 11:04):
Achitarea lucrărilor executate se vor efectua în baza facturilor și proceselor verbale.
Data:
17 sept 2022, 12:58
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Ce tine de intrebarea de mai sus cu privire la experienta similara, faceti Va rog modificarile corespunzatoare si in Anuntul de participare
Răspuns (19 sept 2022, 15:17):
Ce ține de experiența similară am raspuns mai sus ne puteți prezenta anexa nr.12 sau nr.13 chiar am vorbit cu un reprezentant de la achiziții și doamna ne-a spus că nu este nevoie de modificat anunțul.
Data:
17 sept 2022, 13:16
Subiectul întrebării:
Cerinta nr. 13
Întrebare:
Ceva nu este clar - conform Documentatiei standard aprobata prin OMF69/2021, Formularul de deviz nr. 1 – Lista cu cantitățile de lucrări, descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz) pe care il intocmeste autoritatea contractanta, iar ca parte a propunerii tehnice pe care urmeaza sa o prezinte ofertantul sunt devizele locale forma 3, 5,7. Dumneavostra, la cerinta nr. 13 solicitati ca ofertantul sa prezinte si caietul de sarcini si devizele, mai mult ca atit faceti referinta la Anexa nr. 23 care reprezinta insusi formularul de deviz nr. 1 ????????????? Modificati Va rog cerinta
Răspuns (19 sept 2022, 15:08):
Cerința nr.13 e modificată, d-voastră ne prezentați numai devizele locale formularul 3,5,7 cu specificația parametrilor tehnici solicitați.
Data:
17 sept 2022, 13:23
Subiectul întrebării:
Cerinta nr. 15
Întrebare:
Ce informatie trebuie sa contina Declaratia privind garantia de buna executie a lucrarilor, deoarece dupa cum se cunoaste garantia de buna executie se prezinta la semnarea contractului ?
Răspuns (19 sept 2022, 14:36):
Declarația privind garanția de buna execuție a lucrărilor trebuie să conțină informația, precum că ofertantul își asumă pe propria răspundere ,termenul de garanție a lucrărilor executate și a materialelor.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.