Selectaţi tipul procedurii
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
800 000 MDL
Perioada clarificărilor:
2 sept 2022, 17:08 - 16 sept 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
16 sept 2022, 16:00 - 3 oct 2022, 16:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Conform Caietului de sarcini si Anexe
Informația despre anulare
Motivul anulării
Conform Art. 71, alin. (1), lit. g) "există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7.", din Legea 131/2015 privind achizitiile publice
Data anulării
13 oct 2022, 18:40
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2022, 17:08
Data ultimilor modificări
13 oct 2022, 18:40
Achizitii.md ID
21062799
MTender ID
CPV
30100000-0 - Maşini, echipament şi accesorii de birou, cu excepţia computerelor, a imprimantelor şi a mobilierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK