1
Perioada de actualizare
de la 02.09.2022 16:46
până la 11.09.2022 20:47
2
Propunerea ofertelor
de la 11.09.2022 20:47
până la 16.09.2022 19:47
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 589 940 MDL
Perioada clarificărilor: 2 sept 2022, 16:46 - 11 sept 2022, 20:47
Perioada de depunere a ofertelor: 11 sept 2022, 20:47 - 16 sept 2022, 19:47

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Renovarea si extinderea retelei de iluminat stradal din s. Rublenita, r-ul Soroca, PT 6
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3034, MOLDOVA, Soroca, s.Rubleniţa, s.Rublenita,raionul Soroca
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ala Timoftica
Telefonul de contact
069725865
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2022, 16:46
Data ultimilor modificări
9 sept 2022, 20:47
Achizitii.md ID
21062792
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt de paticipare iluminare 2022 rublenita.docx
Documentele la ofertă
anunt de paticipare iluminare 2022 rublenita.docx
9.09.22 20:47
Data:
4 sept 2022, 15:42
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Prezentati va rog caietul de sarcini.
Răspuns (4 sept 2022, 15:53):
Caietul de sarcini este plasat in lista lotului conform cerintelor
Data:
7 sept 2022, 12:13
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Poz 24 cs 2-1-1 si poz 39 ajustati.
Răspuns (7 sept 2022, 15:50):
Conform proiectului de executie intocmit si verificat.
Data:
7 sept 2022, 17:58
Subiectul întrebării:
Termen de achitare
Întrebare:
În ce termen se va efectua achitarea lucrărilor?
Răspuns (8 sept 2022, 08:50):
lucrarile se vor achita imediat ce se vor indeplini....
Data:
7 sept 2022, 23:45
Subiectul întrebării:
Perioada de garanție a lucrărilor
Întrebare:
Conform art. 30, alin. (1) al Legii nr. 721 din 02.02.1996 privind calitatea în construcții “Proiectantul, verificatorul de proiecte atestat, fabricanţii şi furnizorii de produse pentru construcţii, executantul, responsabilul tehnic atestat, dirigintele de şantier atestat, specialistul din laboratorul de încercări în construcţii, expertul tehnic atestat răspund potrivit obligaţiilor ce le revin pentru viciile ascunse ale construcţiei, ivite într-un interval de 5 ani de la recepţia lucrării, precum şi pe toată durata de existenţă a construcţiei, pentru viciile structurii de rezistenţă rezultate din nerespectarea normelor de proiectare şi execuţie în vigoare la data realizării ei.”. Respectiv, intru respectarea normelor legale solicitam sa micsorati la 5 ani termenul de garantie a lucrarilor
Răspuns (8 sept 2022, 10:22):
a fost modificat termenul de garantie in anuntul de participare cu 5ani
Data:
7 sept 2022, 23:46
Subiectul întrebării:
Experieta similara
Întrebare:
Solicitam de a comasa si a indica cerinta privind dovada experientei similare, subpct. 17 si 20 , pct. 16 al Anuntului de participare,conform pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs care prevede - pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări
Răspuns (8 sept 2022, 10:18):
declaratia privind experienta similara autoritatea o solicita
Data:
7 sept 2022, 23:48
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Constituirea garanției de bună executie va fi acceptata prin retineri succesive din plata facturilor parțiale pentru situațiile de lucrări, până la atingerea unui procent de 5 % din valoarea contractului?
Răspuns (8 sept 2022, 10:21):
garantia bancara 5% se va transfera esalonat in urma prezentarii procesului verbal de executie a contractului, facturii
Data:
9 sept 2022, 19:47
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Solicitarea de modificare de mai sus fie nu ati inteles-o fie nu doriti sa intelegeti. Conform legislatiei citate mai sus dovada experientei similare se face prin 2 modalitati - 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, SAU 2)valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, dar numai nu ambele variante. Modificati Va rog anuntul departicipare
Răspuns (9 sept 2022, 21:06):
ok, a fost exclus din anuntul de participare declaratia similara
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.