Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21062743
Statut
Anulat
Valoarea estimată fără TVA
2 537 100 MDL
Perioada clarificărilor:
2 sept 2022, 14:04 - 12 sept 2022, 0:00
Perioada de depunere a ofertelor:
12 sept 2022, 0:00 - 15 sept 2022, 0:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Se vor procura 650 fotolii pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea fotoliilor vechi și montarea celor noi. Se vor confecționa draperii pentru cortina din față, pentru cea intermediară și fundal, se va instala mecanismul pentru dirijarea mecanică cu draperiile. se va procura echipamentul acustic, ce constă din amplificator, boxe, microfoane cu stative și cabluri la ele.
Informația despre anulare
Motivul anulării
Pe această platformă au fost încărcate unele Formulare emise în anul 2018 care au fost abrogate prin Ordinul Ministerului de Finanțe nr.115 din 15.09.2021. Achiziția respectivă este compusă din 3 loturi, denumirea și valoarea lor a fost indicată doar în Anunțul de participare, pe platformă aceste loturi nu au fost încărcate, respectiv operatorii economici nu pot pregăti ofertele comerciale pentru a participa la această achiziție. Ne cerem scuze. Va fi creată o nouă licitație, urmăriți padina respectivă, pentru a participa din nou.
Data anulării
14 sept 2022, 14:48
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-4819, MOLDOVA, Criuleni, s.Cruglic, s. Cruglic
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
2 sept 2022, 14:04
Data ultimilor modificări
14 sept 2022, 14:48
Achizitii.md ID
21062743
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
8 sept 2022, 09:06
Subiectul întrebării:
in anunt 2 loturi
Întrebare:
de ce in anunt 2 loturi dar depunerea oferte cu o suma totala pe un lot
Răspuns (8 sept 2022, 10:55):
Primăria a cîștigat un grant pentru implementarea proiectului ”Dotarea Casei de Cultură ”Andrei Ciorba” din satul Cruglic , raionul Criuleni cu mobilier, echipament acustic și cortina de pe scenă”, costul total fiind de 2573100 lei. După cum se vede din denumirea proiectului, aceasta este o achiziție mixtă, constituită din mai multe tipuri de achiziție: lucrări, bunuri și servicii, și în componența ei intră 3 loturi, care sunt indicate în documentația încărcată pe platforma respectivă.
Conform art.76 din Legea nr.131/2015 privind achizițiile publice, Primăria nu are dreptul să divizeze achiziția. În cazul în care se diviza procedura se aplica o altă procedură de achiziție, și anume, cererea ofertelor de prețuri, însă conform valorii estimative, achiziția se desfășoară prin Licitație Deschisă. De aceea se desfășoară o singură procedură de achiziție, care este divizată în 3 loturi și fiecare operator economic poate depune oferte pentru un lot, pentru 2 loturi, sau pentru 3 loturi, în dependență de activitățile pe care le desfășoară. Această reglementare este specificată și în anunțul de participare.
Data:
8 sept 2022, 09:09
Subiectul întrebării:
impartiti suma pe loturi
Întrebare:
impartiti suma pe loturi
Răspuns (8 sept 2022, 11:12):
Valoarea estimativă totală a proiectului este de - 2 537 100 lei, care se compune din 3 loturi și fiecare lot în parte are valoarea sa, după cum urmază:
LOTUL 1 ”Procurarea fotoliilor pentru Casa de Cultură, inclusiv servicii de transport, demontarea și montarea fotoliilor”, valoarea estimată fiind de - 1 978 739 lei.
LOTUL 2 ”Confecționarea draperiilor pentru scena Casei de Cultură”, valoarea estimată fiind de - 373 771 lei.
LOTUL 3 Procurarea echipamentului acustic pentru Casa de Cultură, valoarea estimată fiind de - 220 590 lei.
Data:
8 sept 2022, 09:27
Subiectul întrebării:
подача предложений
Întrebare:
для участия в аукционе нужно разделить на 3 лота, подача должна быть отдельно по каждому лоту, т.к и аукцион по каждому лоту отдельно.
Răspuns (8 sept 2022, 11:20):
În anunțul de participare se menționează că ofertele alternative nu se acceptă, respectiv și propunerea dumneavoastră se respinge.
Data:
8 sept 2022, 09:42
Subiectul întrebării:
garantie
Întrebare:
care este procent pe garantie ofertei. 1% ?
Răspuns (8 sept 2022, 11:28):
Garanția de bună execuție a contractului, nu se aplică, acest fapt se menționează în punctul 19 din Anunțul de participare
Data:
8 sept 2022, 15:14
Subiectul întrebării:
Разделение на лоты
Întrebare:
При публикации на сайте тендеров у Вас закупка отражается одним лотом на общую сумму, а в anunte de participare закупка разделена на 3 лота, нужно сделать изменения. На сайте отдельно разделить закупку на 3 лота.
Răspuns (8 sept 2022, 21:58):
În punctul 32 din anunțul de participare este indicată limba în care trebuie redactată și prezentată oferta, aceasta este limba română. Întrebarea dumneavoastră este similară cu cele neclarități înaintate pe parcursul zilei de azi. La toate neclaritățile s-au dat răspunsurile corespunzătoare, procedați în corespundere cu aceste răspunsuri și cred că nu veți greși, dacă sunt neclarități sau neînțelegeri, răspunsurile le puteți primi prin intermediul telefonului fix sau mobil, indicate în anunț, s-au consultați specialiștii în domeniul achizițiilor publice.
Data:
8 sept 2022, 15:23
Subiectul întrebării:
Предоставление документов участниками
Întrebare:
Предоставление документов для участия в тендере осуществляется согласно DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii nr.115 din 15.09.2021, вы запрашиваете документ Formularul F3.1, который устаревший и был действителен до изменений 15.09.2021
Răspuns (8 sept 2022, 22:57):
În corespunfere cu punctul 6 din Capitolul I al Documentației Standard, aprobată prin Ordinul Ministerului de Finanțe nr.176 din 05.10.2018, oferta, DUAE, documentația de atribuire, caietul de sarcini și toată corespondența dintre ofertant și autoritatea contractantă se vor întocmi în limba de stat.
Capitolul III din Documentația standard conține formularele pe care fiecare ofertant are obligația să le prezinte completate în modul corespunzător și semnate de persoana autorizată. Formularul F3.1 este denumit ca ”Formularul Ofertei”.
Documentele pe care trebuie să le completeze operatorii economici au fost descărcate de pe site-ul Agenției Achiziții Publice și autoritatea contractantă nu are dreptul de a modifica aceste documente.
În concluzie, sunteți obligat să completați și să prezentați toate documentele încărcate pe platforma respectivă și nimic mai mult.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK