1
Perioada de actualizare
de la 01.09.2022 16:11
până la 06.09.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 06.09.2022 09:00
până la 12.09.2022 09:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 340 000 MDL
Perioada clarificărilor: 1 sept 2022, 16:11 - 6 sept 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 6 sept 2022, 9:00 - 12 sept 2022, 9:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

“Modernizarea sistemului existent de apa potabila din s. Cobusca Veche”
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Laurentiu Perju
Telefonul de contact
026535269
Datele achizitiei
Data publicării
1 sept 2022, 15:54
Data ultimilor modificări
1 sept 2022, 16:14
Valoarea estimată (fără TVA)
340 000 MDL
Achizitii.md ID
21062650
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
6518, MOLDOVA, Anenii Noi, s.Cobusca Veche, strada Stefan Cel Mare nr.18
Durata contractului
14 sept 2022 16:09 - 31 dec 2022 16:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
“Modernizarea sistemului existent de apa potabila din s. Cobusca Veche” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru liniar
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-duae
1.09.22 16:11
anunt 01.09.2022.signed.pdf anunt 01.09.2022.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt
1.09.22 16:11
caiet de sarcini 7-1-1, 7-2-1.signed.pdf caiet de sarcini 7-1-1, 7-2-1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
1.09.22 16:11
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-ds_lucrari
1.09.22 16:11
Documentele lotului
caiet de sarcini 7-1-1, 7-2-1.signed.pdf
-caiet de sarcini
1.09.22 16:11

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

"Alexidar Grup"

Preţul ofertei: 314 134,84 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pret cel mai mic
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

S.A DSRM-3

Preţul ofertei: 322 512,20 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
3
Denumirea participantului:

INTELHOME

Preţul ofertei: 388 518,27 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări