1
Perioada de actualizare
de la 30.08.2022 13:19
până la 09.09.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 09.09.2022 08:00
până la 19.09.2022 12:00
3
Licitaţie
de la 20.09.2022 15:00
până la 20.09.2022 15:09
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 7 618 925 MDL
Perioada clarificărilor: 30 aug 2022, 13:19 - 9 sept 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 sept 2022, 8:00 - 19 sept 2022, 12:00
Începutul licitației: 20 sept 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Lucrări de reparatie capitală a acoperișului și izolarea termică a fațadelor Centrului administrativ-multifuncționalor din or. Ștefan Vodă
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Vladislav Cociu
Telefonul de contact
024223053
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2022, 12:30
Data ultimilor modificări
1 sept 2022, 13:58
Valoarea estimată (fără TVA)
7 618 925 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
38 094,63 MDL
Achizitii.md ID
21062545
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 4201, MOLDOVA, Ştefan Vodă, or.Ştefan Vodă, str. Stefan cel Mare, 31
Durata contractului
21 sept 2022 13:12 - 30 dec 2023 13:12
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț.scan.semnat.pdf anunț.scan.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-anunț de participare
30.08.22 13:19
caiet de sarcini.scan.semnat.pdf caiet de sarcini.scan.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini
30.08.22 13:19
documentaţia standard.docx
Documentele la ofertă
-documentaţia standard
30.08.22 13:19
duae.doc
Documentele la ofertă
-DUAE
30.08.22 13:19

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Paduret Alexandru

Preţul ofertei: 7 249 999 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta cea întrunit toate cerințele din caietul de sarcini la cel mai mic preț
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

CREDO INDUSTRY

Preţul ofertei: 7 250 000 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări