1
Perioada de actualizare
de la 30.08.2022 15:10
până la 18.09.2022 17:14
2
Propunerea ofertelor
de la 18.09.2022 17:14
până la 21.09.2022 17:14
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 23 392 275 MDL
Perioada clarificărilor: 30 aug 2022, 15:10 - 18 sept 2022, 17:14
Perioada de depunere a ofertelor: 18 sept 2022, 17:14 - 21 sept 2022, 17:14
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

1. Amenajarea căilor de acces pentru vizitatori, inclusiv pentru persoanele cu nevoi speciale, către obiectivele turistice amplasate pe promontoriul Butuceni.
2. Restaurarea și conservarea sitului arheologic Baia Tătarilor (Baia medievală nr.2).
3. Reconstrucția unei porțiuni a sistemului de fortificare medieval și amenajarea spațiilor interioare (Situl arheologic - Valul de apărare nr.2 din secolele XV-XVI).
4. Edificarea unei săli de conferință multifuncțională.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Sergiu Golovco
Telefonul de contact
+37369193474
Datele achizitiei
Data publicării
30 aug 2022, 9:13
Data ultimilor modificări
8 sept 2022, 10:02
Valoarea estimată (fără TVA)
23 392 275 MDL
Achizitii.md ID
21062505
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Adresa de livrare
MD-6801, MOLDOVA, Ialoveni, or.Ialoveni, str. Alexandru cel Bun, 33
Durata contractului
21 sept 2022 15:06 - 30 dec 2025 15:06
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Consolidarea, conservarea și dezvoltarea infrastructurii turistice din cadrul Rezervației Cultural Naturale „Orheiul Vechi” CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
27.2. duae.semnat.pdf 27.2. duae.semnat.pdf
Documentele la ofertă
- DUAE
30.08.22 15:10
27.4. caiet de sarcini partea i.pdf 27.4. caiet de sarcini partea i.pdf
Specificaţie tehnică
- Caiet de sarcini, Partea I
30.08.22 15:10
27.5. caiet de sarcini partea ii.semnat.pdf 27.5. caiet de sarcini partea ii.semnat.pdf
Specificaţie tehnică
- Caiet de sarcini. Partea II
30.08.22 15:10
27.1. anunt de participare.semnat.pdf 27.1. anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare
30.08.22 15:10

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

RESTACO SRL

Preţul ofertei: 22 148 600,71 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Decizia Grupului de lucru.
Documentele de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări