Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21062413
1
Perioada de actualizare
de la
29.08.2022 09:41
până la 05.09.2022 10:00
până la 05.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la
05.09.2022 10:00
până la 10.09.2022 10:00
până la 10.09.2022 10:00
3
Licitaţie
de la
12.09.2022 15:00
până la 12.09.2022 15:32
până la 12.09.2022 15:32
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
4 736 501,84 MDL
Perioada clarificărilor:
29 aug 2022, 9:41 - 5 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor:
5 sept 2022, 10:00 - 10 sept 2022, 10:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Reparatia capitala a gradinitei de copii cu 160 locuri din s. Caracui,raionul Hincesti
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3419, MOLDOVA, Hînceşti, s.Caracui, satul Caracui, raionul Hincesti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Cucerescu
Telefonul de contact
+37367207958
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
29 aug 2022, 9:41
Data ultimilor modificări
2 sept 2022, 9:54
Achizitii.md ID
21062413
MTender ID
CPV
45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparatia capitala a gradinitei de copii cu 160 locuri din s. Caracui,raionul Hincesti
Buget: 4736501.84 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
Data:
29 aug 2022, 11:07
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Garantie bancara si garantie de buna executie nu se cere?
Răspuns (29 aug 2022, 11:34):
Nu se cere
Data:
29 aug 2022, 16:26
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Buna ziua, dupa cite stiu acum nu se mai folosesc formularele ci anexele 7,8…
Răspuns (30 aug 2022, 08:55):
Buna ziua,pentru:F3.1; F3.3;F:3.4 cerem informatii generale despre ofertanti, daca nu sunt implicati in practici frauduloase si de corupere ofertantii. F4.2 Specificatia de pret si F4.1 Specificatia tehnica este obligatorie la indeplinirea contractului de antrepriza.
Data:
1 sept 2022, 18:53
Subiectul întrebării:
Licitatie electronica
Întrebare:
Buna ziua. Multstimata autoritate contractanta! luind in consideratie cresterea preturilor la materialele de constructie, carburantilor si respectarea Amendamentului CPL.01.02 2012/A1:2021 aprobat si pus in aplicare prin ordinul Ministerului Infrastructurii si dezvoltarii regionale nr.164 din 24.11.2021(monitorul Oficial al RM,2021, nr.302-306.art.1386 ) solicitam modificarea procedurii din licitatie electronica ( cu strigare) cu aplicarea licitatiei deshise prin prezentarea ofertei finale in ziua desfasurarii acesteia.
Răspuns (2 sept 2022, 10:43):
Buna ziua,oferta nu poate fi redactata si in urma consultarilor cu specialisti de pe platforma achizitii.md mi s-a spus ca nu este o greseala ca am pus licitatia electronica
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK