1
Perioada de actualizare
de la 29.08.2022 08:06
până la 08.09.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 08.09.2022 08:00
până la 22.09.2022 08:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 714 164 MDL
Perioada clarificărilor: 29 aug 2022, 8:06 - 8 sept 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 8 sept 2022, 8:00 - 22 sept 2022, 8:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Construcția apeductului (II brașament) spre comuna Tohatin din stația de pompare Tohatin pînă la strada Sf. Vineri (Biserica)

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2092, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Tohatin, str.Ștefan cel Mare 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Griu Ana
Telefonul de contact
069367464
Datele achizitiei
Data publicării
29 aug 2022, 8:06
Data ultimilor modificări
30 aug 2022, 10:01
Achizitii.md ID
21062409
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_.signed.pdf duae_ro_.signed.pdf
Criterii de evaluare
-
29.08.22 08:06
duae_ro_.doc
Criterii de evaluare
-
29.08.22 08:06
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
-
30.08.22 10:01
ds_lucrari.signed.pdf ds_lucrari.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
30.08.22 10:01
anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf anunt_de_participare_lucrari.signed.pdf
tenderNotice
-
30.08.22 10:01
Data:
29 aug 2022, 14:23
Subiectul întrebării:
anuntul de participare
Întrebare:
19. Garanția de bună execuție a contractului, după caz scrisoare de garanție bancară, cuantumul 5% din valoarea totală cu TVA a contractului de achiziții publice. Va atentionam ca scrisorile de garantie bancara la formarea garantiei de buna executie nu sunt admise. HG 638 PCT. 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate. Deci cerem modificarea cu includerea unei cerinte mai putin restrictive si impovaratoare pentru ofertanti/
Răspuns (29 aug 2022, 14:51):
Conform art. 68 alin (9) al Legii 131/2015 autoritatea contractantă este obligata sa indice în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului, si alin (12) al aceluias articol cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Pentru aceste lucrări autoritatea contractanta solicita garanția de bună execuție în cuantum de 5% sub formă de scrisoare de garanție bancară, fapt despre care a indicat în anunțil de participare si în documentatia standard aprobată prin MF nr. 69 din 07.05.2021 și a respectat prevederile Legii 131/2015 cu privire la achizițiile publice
Data:
30 aug 2022, 08:41
Subiectul întrebării:
Vizita in teritoriu
Întrebare:
De ce anume in perioada de clarificari, nu putem sa facem vizita in teritoriu in perioada de depunere a ofertelor?
Răspuns (30 aug 2022, 09:38):
Bună dimineața! Vizita nu este obligatorie,astăzi se va modifica documentatia
Data:
6 sept 2022, 22:46
Subiectul întrebării:
Anuntul
Întrebare:
Hg 638 pct.153 nu prevede garantie de buna excutie că garantie bancara cerem sa va confirmați 153. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractate.
Răspuns (7 sept 2022, 17:00):
Conform art. 68 alin (9) al Legii 131/2015 autoritatea contractantă este obligata sa indice în documentația de atribuire cerinţele faţă de emitent, forma, cuantumul şi alte condiţii de bază ale garanţiei de bună execuţie a contractului, si alin (12) al aceluias articol cuantumul garanţiei de bună execuţie a contractului nu trebuie să depăşească 15% din valoarea de deviz a contractului de achiziţii publice. Pentru aceste lucrări autoritatea contractanta solicita garanția de bună execuție în cuantum de 5% sub formă de scrisoare de garanție bancară, fapt despre care a indicat în anunțil de participare si în documentatia standard aprobată prin MF nr. 69 din 07.05.2021 și a respectat prevederile Legii 131/2015 cu privire la achizițiile publice
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.