Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21062408
1
Perioada de actualizare
de la
29.08.2022 10:23
până la 08.09.2022 09:30
până la 08.09.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la
08.09.2022 09:30
până la 19.09.2022 09:00
până la 19.09.2022 09:00
3
Licitaţie
de la
20.09.2022 15:00
până la 20.09.2022 15:18
până la 20.09.2022 15:18
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
3 911 266,22 MDL
Perioada clarificărilor:
29 aug 2022, 10:23 - 8 sept 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor:
8 sept 2022, 9:30 - 19 sept 2022, 9:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
achiziționarea lucrărilor de amenajare și reabilitare a spațiului public-aleea pietonală din parcul central din satul Cojușna, r-nul Strășeni
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, st.Mihai Viteazul 225
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
29 aug 2022, 10:23
Data ultimilor modificări
2 sept 2022, 8:57
Achizitii.md ID
21062408
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt de participare verificat (1).semnat.pdf
anunt de participare verificat (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Anunt de participare
29.08.22 10:23
ds_lucrari (6).semnat.pdf
ds_lucrari (6).semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standart
29.08.22 10:23
parc cojusna f1.semnat.pdf
parc cojusna f1.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
29.08.22 10:23
duae_ro_verificat (1).semnat.pdf
duae_ro_verificat (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
29.08.22 10:23
parc cojusna f50.semnat.pdf
parc cojusna f50.semnat.pdf
Documentele la ofertă
catalog de preturi unitare
29.08.22 10:23
Data:
2 sept 2022, 08:57
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (2 sept 2022, 10:42):
Buna ziua. MD80TRPCDD518410A01549AA TREZMD2X C.f 1010601000025
Data:
5 sept 2022, 11:53
Subiectul întrebării:
Garantia pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua.Conform HG 638/2020, Secțiunea 4 Garanția pentru ofertă, art. 126. Garanția pentru ofertă se exprimă în lei moldovenești sau în valută străină și este constituită după cum se menționează în documentația de atribuire, prin una dintre următoarele forme: 1) scrisoare de garanție bancară; 2) transfer pe contul autorității contractante; 3) cauțiune; 4) acreditivul „stand-by”; s.a. Autoritatea Contractantă urmează să ofere posibilitatea de a alege forma garanției. Astfel, solicităm modificarea p.15 din anunțul de participare, oferind posibilitatea de a efectua ,,scrisoare de garantie bancara". Multumim
Răspuns (5 sept 2022, 15:20):
Buna ziua, conform prevederilor enuntate autoritatea contractanta mentioneaza in documentatia de atribuire una din formele prevazute de catre legiuitor. Prezentati toate actele solicitate conform actelor anexate.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK