Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21062400
1
Perioada de actualizare
de la
26.08.2022 17:33
până la 07.09.2022 16:40
până la 07.09.2022 16:40
2
Propunerea ofertelor
de la
07.09.2022 16:40
până la 10.09.2022 16:40
până la 10.09.2022 16:40
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
6 820 791,67 MDL
Perioada clarificărilor:
26 aug 2022, 17:33 - 7 sept 2022, 16:40
Perioada de depunere a ofertelor:
7 sept 2022, 16:40 - 10 sept 2022, 16:40
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de reparaţie capitală a tavanului şi acoperişului
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5830, MOLDOVA, Teleneşti, s.Sărătenii Vechi, Sărătenii Vechi
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2022, 17:33
Data ultimilor modificări
5 sept 2022, 16:40
Achizitii.md ID
21062400
MTender ID
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Lotul nr. 1 - Reparaţia capitală tavanului şi acoperişului Casei de Cultură din satul Sărătenii Vechi
Buget: 6820791.67 MDL
Activ
Documentele procedurii de achiziție
constr..-2-1 .rtf 1.signed.pdf
constr..-2-1 .rtf 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
Proces verbal privind vizita în teren cu clarificările solicitate
26.08.22 17:33
anunţ de participare, lucrări.signed.pdf
anunţ de participare, lucrări.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
26.08.22 17:33
Data:
2 sept 2022, 09:03
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare
in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante,
multumim anticipat.
Răspuns (2 sept 2022, 18:30):
Bună ziua, Autoritatea contractantă solicită ca, garanția pentru ofertă să fie prezentată conform
Anexei 9. Vă rugăm să vă conformați cerințelor din anunțul de participare. Mulțumesc.
Data:
6 sept 2022, 23:41
Subiectul întrebării:
Termen achitare
Întrebare:
În ce termen se va efectua achitarea lucrărilor?
Răspuns (7 sept 2022, 11:51):
Bună ziua, achtările se vor efectua conform proceselor verbale de terminare a lucrărilor semnate de părţi, dar nu mai puţin de 10% din volumul total al lucrărilor conform caietului de sarcini. Plata facturii finale se va efectua conform clauzelor contractuale.
Data:
6 sept 2022, 23:42
Subiectul întrebării:
Vizita termen
Întrebare:
Dacă nu am reușit să vizităm terenul pe 5.09.22, cînd putem sa ne apropiem?
Răspuns (7 sept 2022, 13:46):
Autoritatea contractantă încurajează toţi operatorii economici interesaţi să efectuieze vizita în teren, pentru a face cunoştinţă cu situaţia reală a obiectului supus reparaţiei.
Data:
6 sept 2022, 23:45
Subiectul întrebării:
Termen valabilitate
Întrebare:
Solicităm să modificați termenul de valabilitate a contractului, deoarece termenul de valabilitate a contractului juridic nu poate expira odată cu termenul de execuție. Contractul urmează să fie valabil și pe perioada achitării sau remedierii lucrărilor neconforme, dacă există
Răspuns (7 sept 2022, 13:52):
Operatorul economic trebuie să dispună de capacitate de a executa lucrările până la sfârşitul anului 2022, inclusiv să ia în calcul şi perioada de organizare a recepţiei la terminarea lucrărilor. Deci, se subînţelege faptul că în perioada de execuţie este inclusă şi perioada de recepţionare a lucrărilor.
Data:
6 sept 2022, 23:52
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție
Întrebare:
Rugăm să modificați cuantumul garanției de bună execuție și să modificați modalitatea de constituire a ei. Tinind cont de valoarea estimativa a achiziției destul de mare, 15% din valoarea contractului este o cerință excesiva și limitează concurenta, venind în contradicție cu art.7 al Legii nr 131/2015 privind achizițiile publice
Răspuns (7 sept 2022, 14:09):
Cuantumul garanţiei de bună execuţiei de bună execuţie este stabilit conforn prevederilor legale, avându-se în vedere faptul că, perioada de execuţie nu depăşeşte 12 luni. Autoritatea contractantă prin această cerinţă nu limitează sub nici o formă numărul de participanţi la procedura de achiziţie. Art.68 pnct.12 din Legea nr.131/2015 privind achiziţiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK