1
Perioada de actualizare
de la 26.08.2022 17:33
până la 07.09.2022 16:40
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2022 16:40
până la 10.09.2022 16:40
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 6 820 791,67 MDL
Perioada clarificărilor: 26 aug 2022, 17:33 - 7 sept 2022, 16:40
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2022, 16:40 - 10 sept 2022, 16:40

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparaţie capitală a tavanului şi acoperişului

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
5830, MOLDOVA, Teleneşti, s.Sărătenii Vechi, Sărătenii Vechi
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Veronica Cupcea
Telefonul de contact
067207702
Datele achizitiei
Data publicării
26 aug 2022, 17:33
Data ultimilor modificări
5 sept 2022, 16:40
Achizitii.md ID
21062400
CPV
45100000-8 - Lucrări de pregătire a şantierului
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
constr..-2-1 .rtf 1.signed.pdf constr..-2-1 .rtf 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
Proces verbal privind vizita în teren cu clarificările solicitate
26.08.22 17:33
anunţ de participare, lucrări.signed.pdf anunţ de participare, lucrări.signed.pdf
Documentele la ofertă
Anunţ de participare
26.08.22 17:33
duae_ro_0 (2).doc
Documentele la ofertă
-
26.08.22 17:33
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (1).docx
Documentele la ofertă
-
26.08.22 17:33
proces vizită.signed.pdf proces vizită.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
5.09.22 16:40
Data:
2 sept 2022, 09:03
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (2 sept 2022, 18:30):
Bună ziua, Autoritatea contractantă solicită ca, garanția pentru ofertă să fie prezentată conform Anexei 9. Vă rugăm să vă conformați cerințelor din anunțul de participare. Mulțumesc.
Data:
6 sept 2022, 23:41
Subiectul întrebării:
Termen achitare
Întrebare:
În ce termen se va efectua achitarea lucrărilor?
Răspuns (7 sept 2022, 11:51):
Bună ziua, achtările se vor efectua conform proceselor verbale de terminare a lucrărilor semnate de părţi, dar nu mai puţin de 10% din volumul total al lucrărilor conform caietului de sarcini. Plata facturii finale se va efectua conform clauzelor contractuale.
Data:
6 sept 2022, 23:42
Subiectul întrebării:
Vizita termen
Întrebare:
Dacă nu am reușit să vizităm terenul pe 5.09.22, cînd putem sa ne apropiem?
Răspuns (7 sept 2022, 13:46):
Autoritatea contractantă încurajează toţi operatorii economici interesaţi să efectuieze vizita în teren, pentru a face cunoştinţă cu situaţia reală a obiectului supus reparaţiei.
Data:
6 sept 2022, 23:45
Subiectul întrebării:
Termen valabilitate
Întrebare:
Solicităm să modificați termenul de valabilitate a contractului, deoarece termenul de valabilitate a contractului juridic nu poate expira odată cu termenul de execuție. Contractul urmează să fie valabil și pe perioada achitării sau remedierii lucrărilor neconforme, dacă există
Răspuns (7 sept 2022, 13:52):
Operatorul economic trebuie să dispună de capacitate de a executa lucrările până la sfârşitul anului 2022, inclusiv să ia în calcul şi perioada de organizare a recepţiei la terminarea lucrărilor. Deci, se subînţelege faptul că în perioada de execuţie este inclusă şi perioada de recepţionare a lucrărilor.
Data:
6 sept 2022, 23:52
Subiectul întrebării:
Garanția de bună execuție
Întrebare:
Rugăm să modificați cuantumul garanției de bună execuție și să modificați modalitatea de constituire a ei. Tinind cont de valoarea estimativa a achiziției destul de mare, 15% din valoarea contractului este o cerință excesiva și limitează concurenta, venind în contradicție cu art.7 al Legii nr 131/2015 privind achizițiile publice
Răspuns (7 sept 2022, 14:09):
Cuantumul garanţiei de bună execuţiei de bună execuţie este stabilit conforn prevederilor legale, avându-se în vedere faptul că, perioada de execuţie nu depăşeşte 12 luni. Autoritatea contractantă prin această cerinţă nu limitează sub nici o formă numărul de participanţi la procedura de achiziţie. Art.68 pnct.12 din Legea nr.131/2015 privind achiziţiile publice.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.