Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 7 300 720 MDL
Perioada clarificărilor: 25 aug 2022, 15:20 - 9 sept 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 9 sept 2022, 14:00 - 17 oct 2022, 14:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Sistem de apeduct în satul Camencea

Informația despre anulare
Motivul anulării
din motive tehnice
Data anulării
30 aug 2022, 16:25
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-3526, MOLDOVA, Orhei, s.Donici, s. Donici r. Orhei
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serghei Guzun
Telefonul de contact
079510263
Datele achizitiei
Data publicării
25 aug 2022, 15:20
Data ultimilor modificări
30 aug 2022, 16:32
Achizitii.md ID
21062244
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
26 aug 2022, 10:05
Subiectul întrebării:
Garantie de buna executie
Întrebare:
MINISTERUL FINANȚELOR ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 98. Garanția de bună execuție a contractului, dacă părțile agreează, se constituie din: 1) rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți; 2) rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate; 3) transfer pe contul autorității contractante, vor fi acceptate retineri succesive?
Răspuns (29 aug 2022, 09:25):
S-au efectuat modificările de rigoare.
Data:
26 aug 2022, 10:06
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
MINISTERUL FINANȚELOR ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), va rugam sa corectati in anuntul de participare
Răspuns (29 aug 2022, 09:25):
S-au efectuat modificările de rigoare.
Data:
26 aug 2022, 10:07
Subiectul întrebării:
Finantare
Întrebare:
Specificati va rog sursa de finantare si suma alocata pentru anul 2022
Răspuns (29 aug 2022, 09:25):
S-au efectuat modificările de rigoare.
Data:
27 aug 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati caietul in format word si forma 1 desfasurat
Răspuns (29 aug 2022, 09:25):
Caietul de sarcini este parte componentă a proiectului de execuție prezentat doar pe suport de hârtie.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.