1
Perioada de actualizare
de la 24.08.2022 12:10
până la 05.09.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.09.2022 11:00
până la 28.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 759 500 MDL
Perioada clarificărilor: 24 aug 2022, 12:10 - 5 sept 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 sept 2022, 11:00 - 28 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Computer de birou
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Victoria Meteoglo
Telefonul de contact
+37378102285
Datele achizitiei
Data publicării
24 aug 2022, 11:45
Data ultimilor modificări
29 aug 2022, 10:06
Valoarea estimată (fără TVA)
759 500 MDL
Achizitii.md ID
21062176
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Durata contractului
30 sept 2022 12:04 - 31 dec 2022 12:09
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Computer de birou CPV: 30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Cantitatea: 70.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard .pdf documentația standard .pdf
Documentele la ofertă
documentația standard
24.08.22 12:10
anunț de participare.pdf anunț de participare.pdf
tenderNotice
anunț de participare
24.08.22 12:10
duae.pdf duae.pdf
Documentele la ofertă
duae
24.08.22 12:10
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
documentația standard (Word)
29.08.22 10:06

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Accent Electronic

Preţul ofertei: 718 407,41 MDL
Statut: Învingător
Motivul: pretul cel mai scazut
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 743 242,50 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Computer de birou
Data:
26 aug 2022, 14:10
Subiectul întrebării:
Documentatia
Întrebare:
Buna ziua! Vom fi foarte recunascători dacă o să adăugați caiet de sarcini/ specificația tehnică in format word. Acest lucru ajută semnificativ agentul economic în prelucrarea ofertei comerciale, eliminând neajunsurile și erorile la specificarea parametrilor solicitați. Considerăm că fiecare agent economic merge în întâmpinarea Dvs în demonstrarea unui formular electronic documentelor necesare în cazul întocmirii unui contract de furnizare. Mulțumim anticipat!
Răspuns (29 aug 2022, 10:10):
Buna ziua. Caietul de sarcini (anunț de participare) regasiți în Documentație standard, format Word, care a fost atașat.
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări