Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21062173
1
Perioada de actualizare
de la
24.08.2022 11:17
până la 07.09.2022 11:12
până la 07.09.2022 11:12
2
Propunerea ofertelor
de la
07.09.2022 11:12
până la 19.09.2022 11:12
până la 19.09.2022 11:12
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
7 650 300 MDL
Perioada clarificărilor:
24 aug 2022, 11:17 - 7 sept 2022, 11:12
Perioada de depunere a ofertelor:
7 sept 2022, 11:12 - 19 sept 2022, 11:12
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Construcția rețelelor de aprovizionare cu apă potabilă a locuitorilor
din s. Coșernița, rl. Florești
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-5017, MOLDOVA, Floreşti, s.Coşerniţa (r-l Floreşti), s. Cosernita
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
24 aug 2022, 11:17
Data ultimilor modificări
5 sept 2022, 11:12
Achizitii.md ID
21062173
MTender ID
CPV
45230000-8 - Lucrări de construcţii de conducte, de linii de comunicaţii şi electrice, de autostrăzi, de şosele, de aerodromuri şi de căi ferate; lucrări de nivelare
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunt modificat cosernita.docx
Istoricul documentului
-
anunt modificat cosernita.docx
ID: 4d112337-bd0d-402b-9e45-baaf9e765871
Documentele la ofertă
-
anunt modificat cosernita.docx
ID: 4d112337-bd0d-402b-9e45-baaf9e765871
Documentele la ofertă
-
anunt cosernita.pdf
anunt cosernita.pdf
ID: 4d112337-bd0d-402b-9e45-baaf9e765871
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
-
5.09.22 11:12
Data:
24 aug 2022, 18:00
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
punct 16 subpunct 19 100% - psupunem ca sa produs o eroare tehnica
Răspuns (26 aug 2022, 13:40):
A fost modificat anuntul de participare, adica s-a inlocuit 100% cu 25%
Data:
25 aug 2022, 09:31
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări 40. Ofertantul urmează să dispună de un nivel minim de experienţă pentru a se califica conform cerinţelor de îndeplinire a contractului: 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), modificati subpuntul 6 si 7
Răspuns (26 aug 2022, 13:41):
Informaţia dată s-a solicitat conform anexei nr.12 şi 13
Data:
25 aug 2022, 09:32
Subiectul întrebării:
anunt de participare
Întrebare:
cum se face ca 4 primarii din Calarasi - cu valori estimative diferite, au acelasi anunt de participare?
Răspuns (26 aug 2022, 13:42):
Este vorba de rl.Floresti nu Calarasi
Data:
26 aug 2022, 09:48
Subiectul întrebării:
cum se face ca 4 primarii din Calarasi - cu valori estimative diferite, au acelasi anunt de participare?
Întrebare:
cum se face ca 4 primarii din Floresti - cu valori estimative diferite, au acelasi anunt de participare?
Răspuns (26 aug 2022, 13:44):
Este angajat manager de proiect care se ocupa cu anuntarea procedurii de achizitie.
Data:
26 aug 2022, 14:25
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 aug 2022, 13:44): Este angajat manager de proiect care se ocupa cu anuntarea procedurii de achizitie
Întrebare:
5 primarii din Floresti un manager de proiect, chiar nici un primar nu sa gindit ca un antreprenor face rost de un certificat prin care arata ca are 25% bani lichizi si participa la toate procedurile de achizitie si voi primariile nu o sa faceti licitatii, doar o sa dati aceste contracte la cel care a aratat ca are bani pe cont, mai mult de atit faptu ca un antreprenor are bani pe cont nu va garanteaza nici 1% ca el va executa lucrarile, modificati aceasta cerinta ca este una ABUZIVA
Răspuns (26 aug 2022, 15:12):
pentru aceasta procedura mai sint obligatorii si alte cerinte
Data:
26 aug 2022, 16:30
Subiectul întrebării:
Răspuns (26 aug 2022, 15:12): pentru aceasta procedura mai sint obligatorii si alte cerinte
Întrebare:
Care este motivul unei asemenea cerinte 25% disponibiliate bani lichizi?, urmeaza sa executam lucrari in valoare de 25% dupa care urmeaza sa se achite cu noi?, or Conform documentatiee standart Contract model 3. VALOAREA LUCRĂRILOR ŞI MODALITĂŢILE DE PLATĂ 3.1.Valoarea lucrărilor, ce reprezintă obiectul prezentului contract, este de_________________________lei MD, inclusiv __________ TVA lei MD. (suma cu cifre şi litere) (suma cu cifre şi litere) 3.2.Achitările vor fi efectuate prin transfer în baza facturilor fiscale, după primirea proceselor – verbale de recepţie a lucrărilor executate, semnate şi acceptate de către Beneficiar. 3.4. Plata facturii finale se va face imediat după verificarea şi acceptarea situaţiei de plată definitive de către Beneficiar. Dacă verificarea se prelungeşte din diferite motive, dar în special datorită unor eventuale litigii, contravaloarea lucrărilor care nu sunt în litigiu va fi plătită imediat, or in anuntul de participare solicitati Confirmarea soldului bancar 25% pentru a limita participarea la aceasta procedura de achizitii, sau modificati contractul astfel incit aceasta cerinta ABUZIVA sa se resfirga asupra celui care este deacord cu solicitarea autoritatii contractante care face o asemea solicitare, dumneavoastra faceti o solicitate care la propriu nu va avea nici o influenta asupra viitorului antreprenor ce va executa lucrarea respectiva, explicati-ne care e motivul unei asemenea solicitare?
Răspuns (29 aug 2022, 09:43):
Este o cerinţă a grupului de lucru, achitările se pot efectua in baza proceselor vebale de execuţie, precum şi în baza proceselor verbale de recepţie finală.
Data:
29 aug 2022, 10:43
Subiectul întrebării:
Răspuns (29 aug 2022, 09:43): Este o cerinţă a grupului de lucru, achitările se pot efectua in baza proceselor vebale de execuţie, precum şi în baza proceselor verbale de recepţie finală.
Întrebare:
Corect - atunci de ce solicitati sa dispunem de bani lichizi 25 %, achitarea in baza proceselor verbale de executie- este obligatoriu sa execut 25% din contract dupa care sa prezentam procese verbale?
Răspuns (29 aug 2022, 14:19):
Nu este corect, disponibilitatea de bani lichizi nu va obliga sa execuati lucrarile in proportie de 25%.
Data:
1 sept 2022, 09:52
Subiectul întrebării:
Răspuns (29 aug 2022, 14:19): Nu este corect, disponibilitatea de bani lichizi nu va obliga sa execuati lucrarile in proportie de 25%
Întrebare:
Excludeti aceasta cerinta
Răspuns (5 sept 2022, 11:09):
cerinta data nu se exclude
Data:
5 sept 2022, 12:08
Subiectul întrebării:
Răspuns (5 sept 2022, 11:09): cerinta data nu se exclude
Întrebare:
Asta nu este cerinta, in baza carui articol din legea 131 ati formulat cerinta data?
Răspuns (5 sept 2022, 12:55):
In anuntul de participare a fost modificat cuantumul disponibilitatea de bani lichizi de la 25% la 5%.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK