1
Perioada de actualizare
de la 24.08.2022 10:40
până la 05.09.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.09.2022 10:00
până la 15.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 416 670 MDL
Perioada clarificărilor: 24 aug 2022, 10:40 - 5 sept 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 sept 2022, 10:00 - 15 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Servicii de elaborare și implementare a SIA „e-Dosar” (software)
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Anastasia Caraivanova
Telefonul de contact
022 255 528
Datele achizitiei
Data publicării
24 aug 2022, 10:18
Data ultimilor modificări
2 sept 2022, 13:25
Valoarea estimată (fără TVA)
1 416 670 MDL
Achizitii.md ID
21062167
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vasile Alecsandri nr.42
Durata contractului
26 sept 2022 10:21 - 31 dec 2022 10:21
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Servicii de elaborare și implementare a SIA „e-Dosar” (software) CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (1).semnat.pdf duae_ro_0 (1).semnat.pdf
Documentele la ofertă
DUAE
24.08.22 10:40
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
DUAE
24.08.22 10:40
20220823_ds bunuri e dosar varianta finala.docx
Documentele la ofertă
Documentatia standard
2.09.22 13:25
20220823_ds bunuri e dosar varianta finala.semnat.pdf 20220823_ds bunuri e dosar varianta finala.semnat.pdf
Documentele la ofertă
Documentatia standard
2.09.22 13:25

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC SOFTWARE SYSTEMS S.R.L.

Preţul ofertei: 1 697 760 MDL
Statut: Învingător
Motivul: DECIZIE de atribuire a contractului de achiziții publice Nr. 24 din 16.09.2022
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări