Selectaţi tipul procedurii
Achizițiе comercială
21062113
1
Perioada de actualizare
de la
23.08.2022 11:20
până la 30.08.2022 12:58
până la 30.08.2022 12:58
2
Propunerea ofertelor
de la
30.08.2022 12:58
până la 07.09.2022 12:58
până la 07.09.2022 12:58
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
344 733,02 MDL
Perioada clarificărilor:
23 aug 2022, 11:20 - 30 aug 2022, 12:58
Perioada de depunere a ofertelor:
30 aug 2022, 12:58 - 7 sept 2022, 12:58
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Lucrări de pavaj la str. Alexandru cel Bun (intersecția cu str M. Sadoveanu) din m. Soroca
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
3000, MOLDOVA, Soroca, mun.Soroca (r-l Soroca), Ștefan cel Mare ,5
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2022, 11:20
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 19:33
Achizitii.md ID
21062113
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
document standard.pdf
document standard.pdf
Documentele la ofertă
-documentație standard
23.08.22 11:20
Data:
23 aug 2022, 19:33
Subiectul întrebării:
certificat ISO
Întrebare:
conform ordinului nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la aprobarea documentației standart pentru realizarea achizițiilor publice de lucru certificatele solicitate de dvs. nu sunt obligatorii. Rugăm excluderea acestora din lista criteriilor de selecție. Mulțumesc
Răspuns (24 aug 2022, 16:32):
În conformitate cu legea 131/2015 art.40
Articolul 40. Documentaţia de atribuire
(1) Autoritatea contractantă are obligaţia de a stabili în documentaţia de atribuire orice cerinţă, criteriu, regulă şi alte informaţii necesare pentru a asigura ofertantului/candidatului o informare completă, corectă şi explicită cu privire la modul de aplicare a procedurii de atribuire.
Data:
24 aug 2022, 22:47
Subiectul întrebării:
ISO
Întrebare:
Buna ziua. În conformitatea cu legislația din R. Moldova certificarea ISO nu face parte din documentașia obligatorie pentru prezentarea la licitațiile publice. Totodata fa informam că majoritatea OE din Republica Moldova nu operează cu standartele UE (ISO), prin aceasta se încalcă art. 7, lit. c) din legea 131/2015, fapt că îl includeți ca obligatoriu, demarcă tratamentul ilegal a ofertanților. Vă rog să îl excludeți din procedura susnumită sau în conformitate cu art. 40 din legia 131/2015 menționat de D-voastră dați o descriere completă, corectă și explicită de ce este nevoe de certificat ISO la această achiziție.
Răspuns (26 aug 2022, 14:29):
Buna ziua ! Vă conformați cerințelor caietului de sarcini.
Data:
26 aug 2022, 15:50
Subiectul întrebării:
Animozitate. Caiet de sarcini VS Criterii de selecție.
Întrebare:
Bună ziua, vă mulțumesc pentru răspuns și informare. Voi ține cont de confirmare dumneavoastră și mă voi conforma caietului de sarcini, ignorând criteriile privind eligibilitatea. O zi bună și un weekend frumos să aveți.
Răspuns (28 aug 2022, 12:58):
Mrs. O zi bună!
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK