1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2022 10:59
până la 29.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 10:00
până la 07.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 722 500 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2022, 10:59 - 29 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 10:00 - 7 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație capitală a încăperilor farmaciei IMSP Spitalul de Stat
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Ghinguleak Diana
Telefonul de contact
+373 00729172
Datele achizitiei
Data publicării
23 aug 2022, 10:56
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 10:59
Valoarea estimată (fără TVA)
722 500 MDL
Achizitii.md ID
21062106
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport cost - calitate
Adresa de livrare
MD-2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Drumul viilor , 34
Durata contractului
9 sept 2022 10:59 - 31 dec 2022 10:59
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reparație capitală a încăperilor farmaciei IMSP Spitalul de Stat CPV: 45400000-1 - Lucrări de finisare a construcţiilor
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
duae_ro_0 (4).doc
Documentele la ofertă
-
23.08.22 10:59
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 10:59
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 10:59
ds_lucrari incaperi farmacie 2022.docx
Documentele la ofertă
-
23.08.22 10:59

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SRL "Danstar Evolution"

Preţul ofertei: 592 627,01 MDL
Statut: Învingător
Motivul: oferta corespunde documentelor de licitatie
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări