1
Perioada de actualizare
de la 23.08.2022 10:25
până la 05.09.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 05.09.2022 11:00
până la 27.09.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 1 800 000 MDL
Perioada clarificărilor: 23 aug 2022, 10:25 - 5 sept 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 5 sept 2022, 11:00 - 27 sept 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lotul nr. 3
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, Piaţa Marii Adunări Naţionale 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Livia S
Telefonul de contact
+37322820954
Datele achizitiei
Data publicării
Data ultimilor modificări
29 aug 2022, 8:48
Valoarea estimată (fără TVA)
1 800 000 MDL
Achizitii.md ID
21062099
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Republica Moldova, mun. Chișinău, Piața Marii Adunări Naționale 1
Durata contractului
10 oct 2022 03:00 - 8 nov 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
3 Prelungirea subscripției pentru Fortigate 500E: 24x7 UTM Bundle Advanced HW – 36 luni CPV: 48800000-6 - Sisteme de informare şi servere
Cantitatea: 9.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
DUAE
Criterii de eligibilitate
DUAE
23.08.22 10:25
Documentatia standard
Documentele la ofertă
Documentația standard
23.08.22 10:25
Anuntul de participare
Documentele la ofertă
Anunțul de participare
23.08.22 10:25
Anuntul de intentie
tenderNotice
Anunțul de intenție
23.08.22 10:25
03-Documentatia standard
Documentele la ofertă
dOCUMENTAȚIA STANDARD
29.08.22 08:48

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

BTS PRO

Preţul ofertei: 1 773 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerințelor expuse în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări