1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2022 21:35
până la 07.09.2022 10:40
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2022 10:40
până la 16.09.2022 10:40
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 2 062 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2022, 21:35 - 7 sept 2022, 10:40
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2022, 10:40 - 16 sept 2022, 10:40

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrari de extindere si modernizare a sistemului de iluminat public cu lungimea de 8.25 km din s.Cioresti,r-nul Nisporeni

Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
Md 6421, MOLDOVA, Nisporeni, s.Cioreşti, Cioresti
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Gutu Valeriu
Telefonul de contact
060633766
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2022, 21:35
Data ultimilor modificări
24 aug 2022, 14:48
Achizitii.md ID
21062070
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Cel mai bun raport preț - calitate
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
aviz de racordare pt369.pdf aviz de racordare pt369.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 14:59
aviz de racordare pt-32g.pdf aviz de racordare pt-32g.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 14:59
aviz de racordare pt-22g.pdf aviz de racordare pt-22g.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 14:59
aviz de racordare pt-21g.pdf aviz de racordare pt-21g.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 14:59
aviz de racordare pt58g.pdf aviz de racordare pt58g.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 14:59
02_memoriu_cioresti.pdf 02_memoriu_cioresti.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 18:21
proiect cioresti.pdf proiect cioresti.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 18:21
proiect cioresti.pdf proiect cioresti.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 18:22
02_memoriu_cioresti.pdf 02_memoriu_cioresti.pdf
Documentele la ofertă
-
23.08.22 18:22
ap lucrari 2022 cioresti iluminat.signed.pdf ap lucrari 2022 cioresti iluminat.signed.pdf
Documentele la ofertă
-
24.08.22 14:48
duae lucrari 2022 cioresti iluminat.doc
Documentele la ofertă
-
24.08.22 14:48
ds lucrari 2022 cioresti iluminat.docx
Documentele la ofertă
-
24.08.22 14:48
Data:
23 aug 2022, 09:40
Subiectul întrebării:
Documentatia de atribuire
Întrebare:
Exista proiectul de extcutie verificat pentru aceste lucrari? Data elaborarii proiectului?
Răspuns (23 aug 2022, 10:13):
Exista proiect . Elaborat anul 2022
Data:
23 aug 2022, 10:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Publicati Caietul de sarcini in conformitate cu Hotărârea Guvernului nr. 638/2020 cum este indicat in DS, pct.6, pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă și explicită privind obiectul achiziției. Lista cantitatilor de lucrari Form.1 nu este numai una din componentele Caietului de sarcini si nu asigura operatorilor economici o informare completă privind obiectul achiziției.
Răspuns (23 aug 2022, 13:22):
In scurt timp proiectul v-a fi publicat pe platforma.La moment cautam solutia de a face ca dimensiunea acestuia sa fie mai mica
Data:
23 aug 2022, 10:17
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Solicitam descrierea elementelor tehnice și calitative menționate în planșe și prezentarea informațiilor, precizărilor și prescripțiilor complementare planșelor. (plansele de amplasare, schitele tehnice din proiect)
Răspuns (23 aug 2022, 10:38):
Pentru a lua cunostinta cu cele solicitate, rugam sa va programati o vizita la Autoritatea Contractanta si faceti cunostinta cu cele mentionate. Proiectul de executie e in format fizic A1, iar tehnic Autoritatea Contractanta nu il poate scana si incarca pe platofora. Informatiile sunt accesibile oricarui operator economic
Data:
23 aug 2022, 10:27
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Solicitam detalierea notelor ce includ caracteristicele și calitățile materialelor utilizate, testele și probele acestora, descrierea lucrărilor care se execută, calitatea, modul de realizare, testele și probele acestor lucrări, ordinea de execuție și de montaj, precum și aspectul final. Ce scopuri trebuie atinse cu realizarea acestor lucrari?
Răspuns (23 aug 2022, 13:32):
Partea descriptiva a caetului de sarcini v-a fi publicata in curind.
Data:
23 aug 2022, 10:33
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Solicitam referirea la documentele care reglementează nivelul de performanță a lucrărilor, precum și cerințele, condițiile tehnice și tehnologice, condițiile de calitate pentru produsele care urmează a fi încorporate în lucrare. Care sunt stabdardele de referinta, nivelul de iluminat care trbuie atis, calitatea iluminatului?
Răspuns (23 aug 2022, 13:33):
Partea descriptiva a caetului de sarcini v-a fi publicata in curind.
Data:
23 aug 2022, 10:37
Subiectul întrebării:
Specificatii tehnice
Întrebare:
Solicitam expunerea Specificatiilor tehnice pentru alegerea adecvata a corpurilor de iluminat.
Răspuns (23 aug 2022, 13:34):
Partea descriptiva a caetului de sarcini v-a fi publicata in curind.
Data:
23 aug 2022, 10:40
Subiectul întrebării:
Proiectul de extcutie
Întrebare:
Solicitam publicarea proiectului de extcutie. (Memoriu explicativ, plansele de amplasare).
Răspuns (23 aug 2022, 13:34):
In scurt timp proiectul v-a fi publicat pe platforma.La moment cautam solutia de a face ca dimensiunea acestuia sa fie mai mica
Data:
23 aug 2022, 10:44
Subiectul întrebării:
Vizita la Autoritatea Contractanta
Întrebare:
Cand putem veni la Primaria s.Cioresti pentru a obține toate informațiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei.
Răspuns (23 aug 2022, 13:41):
La primaria c.Cioresti puteti veni la 26 august 2022, ora 10.00,ca intre timp sa reusim sa publicam componentele necesare ale proiectului de executie (memoriu executiv, plansele de amplasare...) si parte descriptiva a caetului de sarcini.
Data:
23 aug 2022, 21:20
Subiectul întrebării:
DUAE
Întrebare:
Modificati va rog pct. 5A1 al DUAE, termenul de prezentare a documentelor sau clarificarilor din una zile in 3 zile, deoarece conform art. 17 al Legii 131/2015 pentru licitatii deschise este prevazut termenul de minim 3 zile lucratoare pentru completarea dosarului sau prezentarea clarificarilor
Răspuns (24 aug 2022, 08:56):
sa facut
Data:
23 aug 2022, 21:27
Subiectul întrebării:
Termen de executare
Întrebare:
Care este termenul maxim de executare a lucrarilor ?
Răspuns (24 aug 2022, 09:17):
Termenul de executare a lucrarilor 01.12.2022. Termenul de valabilitate a contractului 12.12.2022 Asa sunt conditiile proiectului
Data:
23 aug 2022, 21:35
Subiectul întrebării:
Garantia de buna executie
Întrebare:
Solicitam respectuos de a modifica modul de prezentare a garantie de buna executie, si anume prin retineri succesive de la plata facturilor parțiale pentru situațiile de lucrări, până la atingerea unui procent de 5 % din valoarea contractului.
Răspuns (24 aug 2022, 14:57):
S-a actualizat documentele procedurii
Data:
23 aug 2022, 21:36
Subiectul întrebării:
Termenul de achitare
Întrebare:
Care va fi modul si termenul de achitare a lucrarilor ?
Răspuns (24 aug 2022, 09:22):
Achitarea se va efectua prin transfer la cont bancar in baza facturilor fiscale la care vor fi anexate procesele verbale de receptie a lucrarilor. Termenul maxim este 12.12.2022
Data:
23 aug 2022, 21:44
Subiectul întrebării:
Experiența similară
Întrebare:
Solicitam sa adăugați la pct. 15, subpct. 9. Declaratia privind lista principalelor lucrari executate în ultimul an de activitate Anexa nr. 13 si - sau executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), asa cum este prevăzut la Pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs
Răspuns (24 aug 2022, 14:58):
Documentele procedurii au fost actualizate.
Data:
23 aug 2022, 22:23
Subiectul întrebării:
Criteriul de atribuire
Întrebare:
Care este criteriul de atribuire a contractului?, deoarece pe platforma este indicat - Cel mai bun raport preț - calitate, iar in Anunt - prețul cel mai scăzut
Răspuns (24 aug 2022, 09:19):
Pretul cel mai scazut. In toate documentele este pretul cel mai scazut. Pe platforma s-a produs o greseala mecanica si n-o putem modifica
Data:
25 aug 2022, 14:10
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Explicati de ce difera cantitatile corpurilor de iluminat - in Caiet de sarcini 222 buc, dar in devize cu cantitatile de lucrari 189 buc.?
Răspuns (26 aug 2022, 16:57):
Am verificat informatia. Nu este diferenta la cantitatea corpurilor de iluminat in deviz si caiet de sarcini. Corect sunt 222 bucati
Data:
26 aug 2022, 16:53
Subiectul întrebării:
Nota 2
Întrebare:
Matematica e obiectul slab al celui care a numarat corpurile de iluminat. (8+30) +(3+56+41)+(15+17)+(28+5)+(5+14) . Dar daca vii foame 1 Pt are corpuri 28+5 ceea ce ati scapat
Răspuns (26 aug 2022, 17:00):
total 222
Data:
2 sept 2022, 14:02
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Lenta metaliica o puneti in buc unitatea de masura de fapt este in metri; la PT 22 poz 43 sint 19 buc, iar poz 18 sint 32 buc; PT 369 poz 7, 9, 10, si 11 trebuiesc ajustate.
Răspuns (5 sept 2022, 10:40):
.
Data:
2 sept 2022, 15:20
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. PT 21 nu este lucrarea de montare a sigurantelor fuzibile - din ce motiv?
Răspuns (5 sept 2022, 10:40):
.
Data:
5 sept 2022, 14:46
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. In lista cu cantitatile de lucrari poz 24 lenta metaliica - buc unitatea de masura; de fapt este rulou de 25 sau 50m; bucata - ce lungime ar avea in lista cu cantitatile de lucrari prezentata?
Răspuns (5 sept 2022, 22:04):
Proiectul de executie si devizele de cheltuieli sunt verificate de persoane ce poseda documentele permisive de rigoare. Responsabilitatea pe cantitati si modalitatea de reprezentare apartine acestora. Ofertele se vor elabora in limetele cantitatilor indicate, asa cum acest volum de lucrari sunt semnate de toate partile responsabile. Raspunsul la intrebarea data se refera si la intrebarile adresate pe 02 septembrie, referitor la caetul de sarcini
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.