1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2022 16:16
până la 07.09.2022 15:15
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2022 15:15
până la 21.09.2022 07:14
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 936 800 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2022, 16:16 - 7 sept 2022, 15:15
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2022, 15:15 - 21 sept 2022, 7:14

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Inventar moale
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2022, 16:16
Data ultimilor modificări
29 aug 2022, 15:38
Achizitii.md ID
21062059
CPV
39500000-7 - Articole textile
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Saltea
Buget: 140000.0 MDL
Activ
Lenjerie de pat
Buget: 232000.0 MDL
Activ
Plapumă din silicon
Buget: 102000.0 MDL
Activ
Pernă din silicon
Buget: 42000.0 MDL
Activ
Cuvertură pentru pat
Buget: 102000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Ștergar flanșat
Buget: 14000.0 MDL
Activ
Maiou pentru bărbați
Buget: 17500.0 MDL
Activ
Ciorapi
Buget: 4800.0 MDL
Activ
Ciupici pentru femei
Buget: 8000.0 MDL
Activ
Şoşoni din pîslă
Buget: 3000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Papuci pentu personal medical
Buget: 12000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Scurte de iarnă
Buget: 31000.0 MDL
Achiziţia nu a avut loc
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
22.08.22 16:16
model contract.doc
Model de сontract
-
22.08.22 16:16
caiet de sarcini.docx
Clarificări pentru participanți
-
22.08.22 16:16
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
22.08.22 16:16
Data:
29 aug 2022, 15:38
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Clarificari referitor la punctul 16 din anuntul de participare subpunctul 9 din tabel, solicitati certificate de conformitate, rapoarte de incercari pentru toate pozitiile?
Răspuns (30 aug 2022, 09:09):
Găsiți atașat separat Caietul de Sarcini - observați rubrica 3 Documente solicitate, iar la fiecare lot/poziție sunt indicate cifre precum: 4,2,3,1. Jos la NOTĂ găsiți actele solicitate per poziție/lot. Notă: Documente solicitate 1 – certificat de conformitate a produsului finit 2 – raport de încercări 3 – certificat de conformitate a materiei prime și raport de încercări 4 – certificat de conformitate a produsului finit, certificat de conformitate a materiei prime și raport de încercări.
Data:
1 sept 2022, 17:27
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Prezentarea raportelor de incercari necesita cheltuieli suplimentare si pe cine DVS ca autoritate contractanta amenintati in asa mod ca sa nu fie depusa contestatia: "În cazul cînd un ofertant depune o contestație referitor le necorespunderea mostrelor cu documentele confirmative prezentate, Rapoartele de încercări vor fi achitate de către ofertantul care a depus contestația."
Răspuns (2 sept 2022, 10:10):
Stimate operator economic, Articolele textile achiziționate sunt utilizate de către pacienții cu diagnoză psihică spitalizați în dispensar, dintre care circa jumate au săvârșit infracțiuni deosebit de grave, au comportament agresiv și atitutine iresponsabilă față de bunurile utilizate. Respectiv pentru noi, autoritate contractantă, este foarte important ca acestea să corespundă tuturor criteriilor de calitate, normelor sanitare și standardelor de referință. În ceea ce privește prezentarea rapoartelor de încercări, venim către dvs cu o întrebare: dar cum obțineți un certificat de conformitate fără raport de încercări? De unde cunoaște organul de certificare calitatea bunurilor fără a efectua expertiza? Ce comercializați până la urmă? Sau sunteți atât de obișnuiți deja să prezentați acte false în cadrul licitațiilor și să vindeți bunuri necalitative, încât vă afectează mult prezentarea rapoartelor de încercări. NOTĂ: Autenticitatea fiecărui document depus de către ofertanți, fiecărui certificat de conformitate, raport de încercări va fi verificat, fiind solicitate informații de la organismul de certificare.
Data:
1 sept 2022, 17:28
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Unde este indicat ca daca depui contestatie trebuie de achitat si rapoarte de incercari este absurd ceia ce ati indicat in caietul de sarcini!
Răspuns (2 sept 2022, 11:22):
În cazul în care va fi necesar efectuarea expertizei, aceasta va fi achitată din contul operatorului economic, nu contestația, iar pentru minimalizarea riscurilor prezentarea raporturilor de încercări la etapa evaluării ofertelor este obligatorie.
Data:
1 sept 2022, 17:30
Subiectul întrebării:
Caiet de sarcini
Întrebare:
Lista actelor solicitate limiteaza participarea operatorilor economici, excludeti va rugam rapoartele de incercari si certificat de conformitate a materiei
Răspuns (2 sept 2022, 12:12):
Documentele de calificare solicitate nu limitează pe nimeni, ci dimpotrivă asigură respectarea principiului utilizării eficiente a banilor publici prin achiziționarea bunurilor conforme, rezistente și de calitate.
Data:
3 sept 2022, 12:52
Subiectul întrebării:
Anunt de participare
Întrebare:
Valoarea estimativa nu este in raport cu calitatea solicitata!. Revizuiti va rugam frumos valoarea estimativa per lot.
Răspuns (5 sept 2022, 15:15):
Potrivit art. 71 al Legii nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice sunteți în drept să majorați valoarea ofertei cu max. 30% de la valoarea estimativă a achiziției.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.