1
Perioada de actualizare
de la 22.08.2022 16:16
până la 07.09.2022 15:15
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2022 15:15
până la 21.09.2022 07:14
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 62 500 MDL
Perioada clarificărilor: 22 aug 2022, 16:16 - 7 sept 2022, 15:15
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2022, 15:15 - 21 sept 2022, 7:14
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Pentru barbati, set – pantaloni cu elastic și cămașă cu nasturi, flanelă cu densitate 200 gr/m2, mărimi 48-56.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Lăcrămioara Crudu
Telefonul de contact
022 857 239
Datele achizitiei
Data publicării
22 aug 2022, 14:14
Data ultimilor modificări
29 aug 2022, 15:38
Valoarea estimată (fără TVA)
62 500 MDL
Achizitii.md ID
21062059
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2011, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Codru (mun. Chişinău), Costiujeni, 3
Durata contractului
17 sept 2022 16:02 - 31 dec 2022 16:16
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Pijama de flanea pentru bărbați CPV: 39500000-7 - Articole textile
Cantitatea: 500.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
22.08.22 16:16
model contract.doc
Model de сontract
-
22.08.22 16:16
caiet de sarcini.docx
Clarificări pentru participanți
-
22.08.22 16:16
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
22.08.22 16:16

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

SARM SA

Preţul ofertei: 81 000 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

SRL DENIADI

Preţul ofertei: 117 500 MDL
Statut: Anulat
Motivul: Ofertantul cade sub incidența temeiurilor de excludere
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări