1
Perioada de actualizare
de la 20.08.2022 13:18
până la 07.09.2022 15:54
2
Propunerea ofertelor
de la 07.09.2022 15:54
până la 20.09.2022 15:54
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 3 110 378,67 MDL
Perioada clarificărilor: 20 aug 2022, 13:18 - 7 sept 2022, 15:54
Perioada de depunere a ofertelor: 7 sept 2022, 15:54 - 20 sept 2022, 15:54

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Licitație repetată

Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Vl.Korolenko,8
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Furdui Doina
Telefonul de contact
022 73 87 33 / 067 744 986
Datele achizitiei
Data publicării
20 aug 2022, 13:18
Data ultimilor modificări
2 sept 2022, 13:42
Achizitii.md ID
21062026
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini completat.docx
Specificaţie tehnică
-
20.08.22 13:24
declarație beneficiar efectiv.docx
Documentele la ofertă
-
20.08.22 13:33
ds_lucrari completat modificat.docx
Documentele la ofertă
-
2.09.22 13:42
anunț de participare completat modificat.semnat.pdf anunț de participare completat modificat.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
2.09.22 13:42
duae completat modificat.semnat.pdf duae completat modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
2.09.22 13:42
ds_lucrari completat modificat.semnat.pdf ds_lucrari completat modificat.semnat.pdf
Documentele la ofertă
-
2.09.22 13:42
duae completat modificat.docx
Criterii de eligibilitate
-
2.09.22 13:42
Data:
22 aug 2022, 09:48
Subiectul întrebării:
-
Întrebare:
In aceatsa institutie coruptia la nivel de achizitii este foarte mare. Ar fi bine ca, organele competente sa mai vina si pe la ei cu controlul.
Răspuns (22 aug 2022, 11:38):
Centrul de Medicină Legală este regulat verificat de organe de control cum ar fi Inspecția Financiară, Curtea de Conturi. CML desfășoară achizițiile publice în conformitate cu normele legale, cu asigurarea transparenței tuturor proceselor. Dacă dețineți dovezi privind corupția în domeniul achizițiilor publice în instituția noastră, vă vom fi recunoscători dacă le veți expedia în adresa noastră pentru a fi analizate și luate măsuri. În cazul în care sunt obiecții la documentația publicată la procedura dată, Vă puteți adresa la Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor.
Data:
23 aug 2022, 11:08
Subiectul întrebării:
Anunt
Întrebare:
Conform anuntul de participare pct.15, alin.(18) se cere Aviz pentru participare la licitatia publica cu specificatii: -Structuri metalice si finisaje -Instalatii si retele de alimentare cu apa si canalizare -Instalatii si retele electrice Va rugam sa clarificati de ce ati pus asa cerinta, daca lucrari pentru obiectul publicat nu sunt lucrari speciale cu permisiunea speciala.Prin acest punct se incalca principiul concurentei loiale si se limiteste numarul de participanti la procedura de achizitii publice.Va rugam sa excludeti aceste cerinte, in caz contrar vom fi nevoiti sa ne adresam la ANSC. Multumim.
Răspuns (25 aug 2022, 17:30):
Buna ziua, în scopul respectării art. 35, alin(2) Legea 131/2015 Autoritatea Contractantă vine cu următoarele clarificări. Avizul pentru participare la licitația publică eliberat de către Agenția pentru Supraveghere Tehnică reprezintă un document prin care este verificată exactitatea informațiilor prezentate și dovadă pentru informațiile furnizate. Prin acest act orice Autoritate Contractantă este în drept să verifice dacă ofertantul nu prezintă abateri/încălcări constatate prin procese-verbale de control emise în temeiul Legii nr. 131/2012 și/sau HG nr. 360/1996.
Data:
24 aug 2022, 17:49
Subiectul întrebării:
Garantie pentru oferta
Întrebare:
Buna ziua, va rugam sa publicati rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei prin transfer la contul autoritatii contractante, multumim anticipat.
Răspuns (24 aug 2022, 21:26):
Bună ziua, garanția pentru ofertă se prezintă prin scrisoare de garanție bancară. Garanția de bună execuție a contractului se constituie din rețineri succesive din plata cuvenită pentru facturile fiscale înaintate, cu efectuarea transferului sumei respective pe un cont special deschis de către operatorul economic, pus la dispoziția autorității contractante, la o bancă licențiată, agreată de ambele părți.
Data:
25 aug 2022, 13:06
Subiectul întrebării:
Solicitare de anulare a procedurii
Întrebare:
Cu referire la contestația nr 02/653/22 din 25.08.2022 diponibilă pe site ul ANSC, referitor la procedura anerioară de achiziție anulată de Dvs., solicităm să anulați procedura dată pentru a evita contestarea ei or, Entitatea contractantă nu poate licita aceleași lucrări în cadrul altei proceduri dat fiind faptul că decizia emisă a fost contestată. Vă multumim
Răspuns (25 aug 2022, 17:37):
Buna ziua, Autoritatea Contractantă va putea acționa în conformitate cu norma legală doar după ce va fi înformată în scris de către Agenția pentru Soluționarea Contestațiilor, privind existență unei contestația pe cazul invocat.
Data:
30 aug 2022, 16:27
Subiectul întrebării:
Concretizare
Întrebare:
La evaluarea capacitatii tehnice si/sau profesionale, cerintele AC trebuie sa corespunda Art.22 alin.3 lit.a) Legea 131 din 03.07.2015. Conform solicitarilor documentului ds_lucrari, Anexa nr.2, punctul 16, subpunctul 8 si 9, constatam ca AC a omis conjunctia "sau" ceea ce contravine legislatiei. Astfel solicitam confirmarea ca la evaluarea capacitatii profesionale AC va lua in considerare sau "lista lucrărilor similare executate în ultimii 5 ani, însoţită de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări, în care să se conțină cel puțin un contract de lucrări similare a cărui valoare să nu fie mai mică de 75% din valoarea viitorului contract" solicitata la subpunctul 8 sau "valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală cu sau mai mare decît valoarea viitorului contract" solicitata la subpunctul 9, altfel depunem contestatie pe documentele de atribuire/ anuntul de participare.
Răspuns (2 sept 2022, 15:16):
Buna ziua, documentatia a fost modificata.
Data:
1 sept 2022, 13:39
Subiectul întrebării:
Solicitare de sistare a procedurii
Întrebare:
In baza contestației nr 02/653/22 din 25.08.2022 diponibilă pe site ul ANSC, va guram sa sistati temporar procedura de achizitie, in zac contrar, vom fi nevoiti sa apelam la alte organe ierarhic superioare.
Răspuns (2 sept 2022, 15:28):
Buna ziua, Autoritatea Contractantă este în așteptarea recepționării expunerii de către Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor privind admiterea sau respingerea contestației.
Data:
2 sept 2022, 15:41
Subiectul întrebării:
Sistati procedura de licitatie
Întrebare:
Anume din acest motiv, solictam suspendarea procedurii, pentru ca, va expira perioada de actualizare, si iarasi ne vom trezi cu licitatia corupta sau anulata...
Răspuns (5 sept 2022, 15:54):
Bună ziua, în conformitate cu Decizia ANSC, contestația nr. 02/653/22 a fost respinsă. În cazul în care sunt obiecții la documentația procedurii de achiziție, puteți depune o clarificare, unde Autoritatea Contractantă este obligată să răspundă în termen.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.