1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2022 16:00
până la 29.08.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 14:00
până la 08.09.2022 10:00
3
Licitaţie
09.09.2022 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 39 900 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2022, 16:00 - 29 aug 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 14:00 - 8 sept 2022, 10:00
Începutul licitației: 9 sept 2022, 14:18

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

2 Scaune/fotolii
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Viorel Pocriciuc
Telefonul de contact
+37322438237; +37360740772
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2022, 15:57
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 15:04
Valoarea estimată (fără TVA)
39 900 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
399 MDL
Achizitii.md ID
21062009
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2068, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Alecu Russo 11/1
Durata contractului
9 sept 2022 03:00 - 31 dec 2022 02:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
2 Scaune/fotolii CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
2)
Denumirea
2.1 Scaun ISO Scaun ISO de birou cu carcass din metal 20x20mm grosime pereți 2,0 mm, vopsită cu vopsea static în cuptoare special la temperaturi înalte, cu șezutul și spetează capitonată / paralon – 50mm/ cu ECO-Piele culoare negru, placaj 10mm, legătură dintre șezutul și suportul de bază nu mai puțin de 10 șuruburi. Culoarea la alegerea autorității contractante. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 41.0
Unități de măsură: Bucata
3)
Denumirea
2.2 Fotoliu de birou pe roți, Ergonomic, spătarul înalt cu braţe, Șezutul să urmărească susţinerea coloanei vertebrale, susținerea unei poziții relaxate, dar și corecte a întregului corp. Permite balansarea spătarului pe spate precum și reglajul șezutului pe înălține. Dimensiuni orientaive: șezut – latime min: 56 cm; adancime: 54 cm; Spatar înalt cu dimensiuni mai mari decît fotoliile de birou obișnuite,– latime: 60 cm; inaltime: 75 cm. Posibilitatea de reglare cu ajutorul cilindrului cu gaz, balansarea spre spate, poziţie de blocare, reglare în înălţime, dotate cu rotile moi, dublate, din plastic, capacitate de menţinere min.90-kg. Baza -stea din otel cromat sau din plastic armat sau metal. Perioada de garanţie nu mai puţin de 36 luni. Șezutul și spetează capitonată / porolan – 50mm/ cu ECO-Piele culoare negru. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 9.0
Unități de măsură: Bucata
4)
Denumirea
2.3 Taburete pentru bucătărie Taburete 300x300x450 capac realizat din PAL melaminat tip Egger similar cu gr18 mm prelucrat cu ABS 0,5mm pe carcass metallic vopsit polimerica in cimp electrostatic CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 6.0
Unități de măsură: Bucata
5)
Denumirea
2.4 Fotoliu pe roti: Scaune moi pe roti cu spetează reglabilă în doua direcții Șezutul și spetează capitonată / porolan – 50mm/ cu ECO-Piele culoare negru. Rezistent la suprasarcină de minim 120 kg. CPV: 39100000-3 - Mobilier
Cantitatea: 2.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare mobilier.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
anexa 6 lot 4 rafturi 19.08.2022.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
anexa nr.9 garanția pentru ofertă.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
duae_nou.doc
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
anexa 4 lot 2 scaune fotolii 19.08.2022.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
specificatii pret anexa 23 excel 19.08.2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
anexa nr.10 garanția de bună execuție.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
anexa 7 lot 5 mobilier din inox 19.08.2022.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
anexa 8 lot 6 cușetă 19.08.2022.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
anexa 5 lot 3 canapeabanchetă 19.08.2022.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
specificatii tehnice anexa 22 excel 19.08.2022.xlsx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00
anexa 8 declarația privind valabilitatea ofertei.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 16:00

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Limani-Grup SRL

Preţul ofertei: 29 805 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunde cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări