1
Perioada de actualizare
de la 19.08.2022 14:58
până la 24.08.2022 09:00
2
Propunerea ofertelor
de la 24.08.2022 09:00
până la 29.08.2022 08:00
3
Licitaţie
30.08.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 98 000 MDL
Perioada clarificărilor: 19 aug 2022, 14:58 - 24 aug 2022, 9:00
Perioada de depunere a ofertelor: 24 aug 2022, 9:00 - 29 aug 2022, 8:00
Începutul licitației: 30 aug 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

Pentru bărbați - cizme scurte negre din piele naturală, cu talpa turnată, antiderapantă, în interior îmblănite.

Pentru femei - cizme cu toc maxim 5 cm, din piele naturală, cu talpă antiderapantă în interior îmblănite.

Descrierea este prezentată în Hotărârea Guverului Nr. 600 din 27.06.2018
Mărimile tipodimensionale vor fi prezentate la semnarea contractului. Termen de garanţie la exploatare în condiţii normale - minim 1 lună (operatorul economic, desemnat câștigător, va prezenta certificat de garanţie).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Iuliana Prisacari
Telefonul de contact
022-26-46-48
Datele achizitiei
Data publicării
19 aug 2022, 14:45
Data ultimilor modificări
19 aug 2022, 14:58
Valoarea estimată (fără TVA)
98 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
294 MDL
Achizitii.md ID
21062000
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (bunuri)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun.Chișinău,str.Mihail Kogălniceanu,63
Durata contractului
6 sept 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Cizme de iarnă din piele naturală pentru bărbați și femei CPV: 18800000-7 - Articole de încălţăminte
Cantitatea: 98.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
declaratie confirmarea identității beneficiarilor.doc
Documentele la ofertă
-
19.08.22 14:58
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021.docx
Documentele la ofertă
-
19.08.22 14:58
duae_ro_0.doc
Documentele la ofertă
-
19.08.22 14:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Izvorul Cucului

Preţul ofertei: 74 284 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Întrunește cerințele de calificare și selectie.
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări