1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2022 10:54
până la 29.08.2022 09:30
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 09:30
până la 08.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 069 541 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2022, 10:54 - 29 aug 2022, 9:30
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 9:30 - 8 sept 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Set: dulap p/u copii cu bancă;
Dulapuri pentru haine;
Mese pentru profesori cu colțuri rotungite;
Bănci reglabile cu colțuri rotungite p/u elevi / scaun reglabil;
Set: mesa p/u copii reglabilă cu scaune reglabile cu picioare metal;
Paturi p/u copii cu spetează rontungită;
Set bucătărie;
Tablă școlară magnetică;
Cușetă medicală.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Irina Braga Angela Chirița
Telefonul de contact
022499661
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2022, 10:54
Data ultimilor modificări
23 aug 2022, 14:40
Achizitii.md ID
21061870
CPV
39100000-3 - Mobilier
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
duae (6).doc
Documentele la ofertă
-FORMULARUL STANDARD AL DOCUMENTULUI UNIC DE ACHIZIȚII EUROPEAN
18.08.22 10:54
anunț de participare.semnat (8).pdf anunț de participare.semnat (8).pdf
Documentele la ofertă
-ANUNȚ DE PARTICIPARE INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE
18.08.22 10:54
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021
Documentele la ofertă
-DOCUMENTAŢIA STANDARD pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri
18.08.22 10:54
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
-DECLARAŢIE privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani.
18.08.22 10:54
Data:
23 aug 2022, 14:40
Subiectul întrebării:
documente
Întrebare:
Bună ziua! Spuneți-ne Vă rog, dacă OE nu are subcontractanti, Terţi susţinători financiari, oricum acesta va completa, semna și depune electronic prin intermediul SIA RSAP, Anexele 15-20 - Obligatoriu, așa cum este menționat în anunțul de participare? Mulțumim.
Răspuns (23 aug 2022, 14:45):
buna ziua, anexele 15-20 se vor indeplini obligatoriu în conformitatea cu anuntul de participare
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".