1
Perioada de actualizare
de la 18.08.2022 10:45
până la 23.08.2022 11:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.08.2022 11:00
până la 01.09.2022 11:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 249 697 MDL
Perioada clarificărilor: 18 aug 2022, 10:45 - 23 aug 2022, 11:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 aug 2022, 11:00 - 1 sept 2022, 11:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparatie a sediului Inspectoratului de Politie Sîngerei. Consolidarea fundatie, pereu.
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, or:Sîngerei, str.Independentei 100
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
SADOVEI ALINA
Telefonul de contact
068565215
Datele achizitiei
Data publicării
18 aug 2022, 10:12
Data ultimilor modificări
18 aug 2022, 10:49
Valoarea estimată (fără TVA)
249 697 MDL
Achizitii.md ID
21061869
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD-6201, MOLDOVA, Sîngerei, or.Sîngerei, or:Sîngerei, str.Independentei 100
Durata contractului
19 sept 2022 10:43 - 31 dec 2022 10:43
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
ucrări de reparatie a sediului Inspectoratului de Politie Sîngerei. Consolidarea fundatie, pereu. CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Specificaţie tehnică
caiet de sarcini
18.08.22 10:45
duae (1).doc
Documentele la ofertă
duae
18.08.22 10:45
ds_lucrari.docx
Documentele la ofertă
ds_lucrari
18.08.22 10:45
declaratie_ro.doc
Documentele la ofertă
declaratie_ro
18.08.22 10:45
anunt_de_participare_lucrari_01_12_2021 (1).docx
tenderNotice
anunt_de_participare_lucrari
18.08.22 10:49

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

Constatforj SRL

Preţul ofertei: 247 675,83 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Întrunește toate condițiile conform anunțului de participare
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări