Achiziţie publică
21061829
Varză
1
Perioada de actualizare
de la 17.08.2022 15:39
până la 27.08.2022 16:00
până la 27.08.2022 16:00
2
Propunerea ofertelor
de la 27.08.2022 16:00
până la 06.09.2022 16:30
până la 06.09.2022 16:30
3
Licitaţie
de la 07.09.2022 14:00
până la 07.09.2022 14:18
până la 07.09.2022 14:18
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut
Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA
680 000 MDL
Perioada clarificărilor:
17 aug 2022, 15:39 - 27 aug 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor:
27 aug 2022, 16:00 - 6 sept 2022, 16:30
Începutul licitației:
7 sept 2022, 14:00
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Varză albă
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 și Legea nr.306/2018, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.115/2013, HG nr.1191/2010 şi HG nr.1279/2008.
Căpăţână bună, curată, tare, cu frunze puternic ataşate, fără leziuni puternice ale frunzelor de protecţie, fără umiditate exterioară, fără deprecieri cauzate de dăunători, fără lovituri şi deteriorări, fără gust sau miros străin.
Ambalaj: saci de plasă a câte 10-15 kg. (etichetată în modul stabilit).
Condiţii de livrare a mărfii:
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului în garnizoana Chişinău, Bălți și Cahul, pe parcursul lunilor octombrie – 20 decembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, la data şi în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozit alimentar), remise prin poşta electronică către (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile);
- marfa va fi însoțită de certificatul de inofensivitate/ declaraţie de conformitate (însoțite de documentele care au stat la baza întocmirii acestora).
Conform cerinţelor: Legea nr.279/2017 și Legea nr.306/2018, HG nr.929/2009, HG nr.520/2010, HG nr.115/2013, HG nr.1191/2010 şi HG nr.1279/2008.
Căpăţână bună, curată, tare, cu frunze puternic ataşate, fără leziuni puternice ale frunzelor de protecţie, fără umiditate exterioară, fără deprecieri cauzate de dăunători, fără lovituri şi deteriorări, fără gust sau miros străin.
Ambalaj: saci de plasă a câte 10-15 kg. (etichetată în modul stabilit).
Condiţii de livrare a mărfii:
- livrarea se va efectua cu transportul vânzătorului în garnizoana Chişinău, Bălți și Cahul, pe parcursul lunilor octombrie – 20 decembrie, anul 2022, în zilele de marţi, miercuri şi joi, de la ora 09:00 până la ora 16:00, la data şi în cantităţi conform cererii şefului Secţiei alimentare (Depozit alimentar), remise prin poşta electronică către (operatorii economici participanţi la procedura de achiziţie, vor indica în ofertă – anexa nr.22 adresa de e-mail, la care vor fi primite comenzile);
- marfa va fi însoțită de certificatul de inofensivitate/ declaraţie de conformitate (însoțite de documentele care au stat la baza întocmirii acestora).
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
Persoana de contact
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2022, 15:22
Data ultimilor modificări
17 aug 2022, 15:39
Valoarea estimată (fără TVA)
680 000 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
2 720 MDL
Achizitii.md ID
21061829
MTender ID
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, garnizoana Chişinău, Bălți și Cahul
Durata contractului
22 sept 2022 15:30 - 23 dec 2022 15:34
Lista pozițiilor
Setările abonării sunt salvate.
Rețineți, puteți întotdeauna să vă întoarceți în secțiunea Abonări și să faceți modificări în frecvența primirii scrisorilor, să ștergeți sau să adăugați categorii și cumpărători.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documentele procedurii de achiziție
Documentația standard.signed.pdf
Documentația standard.signed.pdf
Documentele la ofertă
Documentația standard
17.08.22 15:39
Anunț de participare.signed.pdf
Anunț de participare.signed.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
17.08.22 15:39
Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.
Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:
1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingator.
2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.
3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.
Calificarea participanţilor
№
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:
SRL Dingenarul
Preţul ofertei:
7,69 MDL
Statut:
Anulat
Alte temeiuri de respingere a ofertei
08.09.22 11:28
Motivul: Alte temeiuri de respingere a ofertei
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
declaratie privind valabilitatea ofertei, anexa nr. 8.semnat.pdf
declaratie privind valabilitatea ofertei, anexa nr. 8.semnat.pdf
ID: 0809e6cd-9873-4db6-bc1d-5fc885daa14c
Documente de depunere
Data încărcării:
5.09.22 16:15
Data deschiderii:
7.09.22 15:19
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
5.09.22 16:16
Data deschiderii:
7.09.22 15:19
specificatii tehnice . anexa nr 22.semnat.pdf
specificatii tehnice . anexa nr 22.semnat.pdf
ID: 7160a1c8-fa05-4d29-b3a7-e572703a1edc
Documente de depunere
Data încărcării:
5.09.22 16:18
Data deschiderii:
7.09.22 15:19
cerere de participare, anexa nr. 7.semnat.pdf
cerere de participare, anexa nr. 7.semnat.pdf
ID: f60bc8d3-a077-4e3e-9eb8-5ab057c9d0a1
Documente de depunere
Data încărcării:
5.09.22 16:15
Data deschiderii:
7.09.22 15:19
specifiicatrii de pret , anexa nr.23.semnat.pdf
specifiicatrii de pret , anexa nr.23.semnat.pdf
ID: 65f6e640-ad92-4124-b300-b8fc252b62e6
Propunere financiară
Data încărcării:
5.09.22 16:17
Data deschiderii:
8.09.22 09:42
odin de plata -plata pentru garantie.semnat.pdf
odin de plata -plata pentru garantie.semnat.pdf
ID: 9e15b1ee-d58a-4bc2-a7ec-e196b059e6f2
Propunere financiară
Data încărcării:
5.09.22 16:17
Data deschiderii:
8.09.22 09:42
2
Denumirea participantului:
Sija-Prim SRL
Preţul ofertei:
481 481,47 MDL
Statut:
Învingător
La loturile „Varză” și „Ceapă”, conform ofertelor plasate în SIA RSAP, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Dîngenarul”. Ulterior, s-a constatat o incongruență între prețurile plasate în sistem și prețurile din Specificația de preț – Anexă 23 ale operatorului economic SRL „Dîngenarul”. Astfel, în SIA RSAP, acesta a indicat prețurile unitare, fără TVA, la loturile respective, deși urma să indice prețurile totale ale ofertelor, fără TVA. Totodată, în cadrul evaluării tuturor ofertelor semnate și plasate pe platforma de achiziții, la loturile „Varză” și „Ceapă”, prețurile cele mai scăzute pentru loturile „Varză” și „Ceapă” au fost propuse de către ofertanții după cum urmează:
- pentru lotul „Varză”, prețul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „Sija Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, prezentată de către operatorul economic SRL „Sija Prim”, pentru lotul menționat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
03.10.22 14:50
Motivul: La loturile „Varză” și „Ceapă”, conform ofertelor plasate în SIA RSAP, prețurile cele mai scăzute au fost propuse de către ofertantul SRL „Dîngenarul”. Ulterior, s-a constatat o incongruență între prețurile plasate în sistem și prețurile din Specificația de preț – Anexă 23 ale operatorului economic SRL „Dîngenarul”. Astfel, în SIA RSAP, acesta a indicat prețurile unitare, fără TVA, la loturile respective, deși urma să indice prețurile totale ale ofertelor, fără TVA. Totodată, în cadrul evaluării tuturor ofertelor semnate și plasate pe platforma de achiziții, la loturile „Varză” și „Ceapă”, prețurile cele mai scăzute pentru loturile „Varză” și „Ceapă” au fost propuse de către ofertanții după cum urmează:
- pentru lotul „Varză”, prețul cel mai scăzut a fost propus de către ofertantul SRL „Sija Prim”. În urma examinării documentelor ce constituie oferta, prezentată de către operatorul economic SRL „Sija Prim”, pentru lotul menționat, s-a constatat că acestea corespund cerințelor solicitate de către autoritatea contractantă în documentația de atribuire.
Documentele de calificare
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
siguranta alimentelor 2021.semnat.pdf
ID: 09129bfd-4513-43c0-9f70-0d6097327128
Oferta câștigătoare
3.10.22 14:50
Oferta câștigătoare
3.10.22 14:50
Oferta câștigătoare
3.10.22 14:50
Oferta câștigătoare
3.10.22 14:50
Oferta câștigătoare
3.10.22 14:50
Oferta câștigătoare
3.10.22 14:50
clarificari sija prim legume 09.09.pdf
clarificari sija prim legume 09.09.pdf
ID: ae248011-0fcd-412e-a39d-46bdea36c21e
Reclamații și decizii
3.10.22 14:50
Oferta câștigătoare
3.10.22 14:50
Oferta câștigătoare
3.10.22 14:50
Documentele depuse cu oferta
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
5.09.22 23:49
Data deschiderii:
7.09.22 15:19
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
5.09.22 23:49
Data deschiderii:
7.09.22 15:19
Documente de eligibilitate
Data încărcării:
5.09.22 23:49
Data deschiderii:
7.09.22 15:19
Propunere financiară
Data încărcării:
5.09.22 23:50
Data deschiderii:
8.09.22 11:28
Propunere financiară
Data încărcării:
5.09.22 23:50
Data deschiderii:
8.09.22 11:28
Propunere financiară
Data încărcării:
5.09.22 23:50
Data deschiderii:
8.09.22 11:28
3
Denumirea participantului:
SRL Nobil Prest
Preţul ofertei:
481 481,48 MDL
Statut:
în aşteptare
4
Denumirea participantului:
SRL ALIM TOTAL
Preţul ofertei:
748 000 MDL
Statut:
în aşteptare
Istoria licitației
Vezi licitația
Contestație
Depune o contestație
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări
Document semnat cu succes
OK