1
Perioada de actualizare
de la 17.08.2022 15:00
până la 29.08.2022 10:00
2
Propunerea ofertelor
de la 29.08.2022 10:00
până la 02.09.2022 10:00
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 665 710 MDL
Perioada clarificărilor: 17 aug 2022, 15:00 - 29 aug 2022, 10:00
Perioada de depunere a ofertelor: 29 aug 2022, 10:00 - 2 sept 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de instalare a panourilor fotovoltaice la sediul Inspectoratului de Poliției Criuleni
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Tiraspol 11/1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Nicu Belitei
Telefonul de contact
060111337
Datele achizitiei
Data publicării
17 aug 2022, 15:00
Data ultimilor modificări
19 aug 2022, 10:13
Achizitii.md ID
21061820
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
documentația standard.docx
Documentele la ofertă
-
17.08.22 15:00
catalog de preturi.docx
Documentele la ofertă
-
17.08.22 15:00
duae.doc
Documentele la ofertă
-
17.08.22 15:00
caiet de sarcini.docx
Documentele la ofertă
-
17.08.22 15:00
Data:
19 aug 2022, 10:13
Subiectul întrebării:
Proiect
Întrebare:
Buna ziua! Plasati va rog proiectul .
Răspuns (19 aug 2022, 10:42):
Proiectul poate fi examinat la sediul Inspectoratului General al Poliției. mun.Chișinău, str.Tiraspol 11/1
Data:
23 aug 2022, 23:04
Subiectul întrebării:
Termen achitare
Întrebare:
Care va fi termenul de achitare a lucrărilor?
Răspuns (24 aug 2022, 07:45):
În decurs a 30 de zile din data prezentării facturii fiscale (e-factura).
Data:
23 aug 2022, 23:06
Subiectul întrebării:
Garanție de buna execuție
Întrebare:
Se va accepta prezentarea garanției pentru buna execuție a contratului sub formă de rețineri successive din facturile parțiale pentru situațiile de lucrări, până la atingerea unui procent de 5 % din valoarea contractului.
Răspuns (24 aug 2022, 07:58):
Garanția de bună execuție va fi constituită în conformitate cu condițiile din anunțul de participare pct.18 și va constitui 10% din valoare contractului atribuit. Respectiv formele acceptate sunt : a. scrisoarea de garanție bancară eliberată de o bancă comercială, b. transfer la contul autorității contractante
Data:
26 aug 2022, 16:13
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini - poz.28 si 29 se dubleaza
Răspuns (28 aug 2022, 23:41):
Sunt pozitii separate
Data:
26 aug 2022, 16:33
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini - poz. Aplicarea inscriptiilor - unde sunt incluse aceste inscriptii ca material ?
Răspuns (28 aug 2022, 23:40):
Examinati catalogul de preturi
Data:
26 aug 2022, 17:30
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini - poz.2 Intrerupator automat diferential 4-poli ABÄT34-4P/C63A/30mA la montare, dar utilaj poz.35 Intrerupator automat diferential 4-poli ABÄT34-4P/C63A/30mA. Unde este corect ?
Răspuns (28 aug 2022, 23:38):
Ati mentionat pozitii identice
Data:
26 aug 2022, 17:31
Subiectul întrebării:
Buna ziua
Întrebare:
Caiet de sarcini - poz.2 Intrerupator automat diferential 4-poli ABÄT34-4P/C63A/30mA la montare, dar utilaj poz.35 Intrerupator automat diferential 4-poli ABÄT34-4P/C50A/30mA. Unde este corect ?
Răspuns (28 aug 2022, 23:38):
Intrebearea se repeta
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.