Statut Anulat
Valoarea estimată fără TVA 2 777 179,71 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2022, 16:51 - 26 aug 2022, 16:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2022, 16:00 - 7 sept 2022, 9:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de alimentare cu energie electrică

Informația despre anulare
Motivul anulării
Omisiuni in caietul de sarcini (devize).
Data anulării
25 aug 2022, 14:28
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Serviciul achizitii publice
Telefonul de contact
022250809, 022250707
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2022, 16:51
Data ultimilor modificări
25 aug 2022, 14:28
Achizitii.md ID
21061726
CPV
45310000-3 - Lucrări de instalaţii electrice
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Data:
16 aug 2022, 17:34
Subiectul întrebării:
proiect
Întrebare:
Buna ziua aveti proiecte de executie pe aceste lucrari? Publicati va rog.
Răspuns (17 aug 2022, 10:59):
Buna ziua, proiectele de executie au fost atasate la procedura. Urmariti modificarile.
Data:
24 aug 2022, 13:29
Subiectul întrebării:
Solicitari clarificare caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. In schema topografica unde sunt indicate traseele de cabluri subterane se vede clar ca ele sunt intersectate de zone cu retele existente de comunicare (gaz, apa, canalizare, etc.). Conform normativelor in constructii si securitatii executarii lucrarilor, in aceste zone este necesara executarea sapaturilor manuale. Conform caietului de sarcini, observam ca nu ati introdus pozitii care indica numarul de intersectii si volumul de lucrari necesar de sapaturi manuale, sunt indicate doar cele mecanizate. Va rugam sa analizati acest moment si sa reveniti cu o clarificare, in caz ca aceste lucrari urmeaza a fi incluse in deviz, credem ca ar fi necesar de ajustat caietul de sarcini (anexele).
Răspuns (25 aug 2022, 14:26):
Buna ziua, caietul de sarcini va fi ajustat.
Data:
24 aug 2022, 14:38
Subiectul întrebării:
Experienta similara
Întrebare:
Solicitam de a comasa si a indica cerinta privind dovada experientei similare, subpct. 6 si 7 , pct. 16 al Anuntului de participare,conform pct. 40 din documentația standard publicată de Dvs care prevede - pentru a prezenta dovada experieței similare candidații vor respecta una din modalități – 1) executarea în ultimii 5 ani a cel puţin a unui contract cu o valoare nu mai mică de 75% din valoarea viitorului contract, confirmat prin prezentarea contractului de antrepriză sau subantrepriză, precum şi prin procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor/procesul-verbal de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţit de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13); sau 2) valoarea cumulată a tuturor contractelor executate în ultimul an de activitate să fie egală sau mai mare decât valoarea viitorului contract, procesele-verbale de recepţie la terminarea lucrărilor/ procesele-verbale de recepţie finală la expirarea perioadei de garanţie, însoţite de certificări de bună execuţie pentru cele mai importante lucrări din partea Beneficiarului (informațiile date se vor include în anexele nr. 12 și nr. 13), dar nicidecum ambele modalități precum solicitați în Anunțul de participare. Acesta cerinta o considerăm drept excesivă, ce excedează normele legale aferente achizițiilor publice de lucrări
Răspuns (25 aug 2022, 14:26):
Buna ziua, caietul de sarcini va fi ajustat.
Data:
25 aug 2022, 10:20
Subiectul întrebării:
Solicitari clarificare caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua. Va rog sa clarificati urmatorul moment: Conform proiectului “Generator Diesel-bloc III si IV” este indicata montarea a 4 intrerupatoare automate QF1-QF4, dar in caietul de sarcini Anexa 6, este indicata doar o bucata. Va rog sa clarificati acesti moment, este o eroare in caiet de sarcini sau Dvs deja detineti 3 buc si e necesar de livrat suplimentar doar o bucata? Acest intrerupator are un cost essential si e foarte important sa intelegem cantitatea necesara. La fel pentru acest compartiment, conform caietului de sarcini se solicita doar livrare de echipament. Cine va executa instalarea acestora? Sau e necesar de ajustat devizul si cu lucrari de instalare a echipamentelor date?
Răspuns (25 aug 2022, 14:27):
Buna ziua, caietul de sarcini va fi ajustat.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.