+373 22 003 999

Vă rugăm să ne adresați întrebările dvs. la adresa de e-mail info@achizitii.md sau în chat.

1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2022 09:38
până la 23.08.2022 08:00
2
Propunerea ofertelor
de la 23.08.2022 08:00
până la 05.09.2022 10:00
3
Licitaţie

4
Evaluare

5
Contract

Statut Evaluare
Valoarea estimată fără TVA 1 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2022, 9:38 - 23 aug 2022, 8:00
Perioada de depunere a ofertelor: 23 aug 2022, 8:00 - 5 sept 2022, 10:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reparație a încaperilor din incinta sediului MAI din Bd. Stefan cel Mare,75
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare, 75
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Grisca Rodica
Telefonul de contact
255-664
Fax
---
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2022, 9:38
Data ultimilor modificări
20 aug 2022, 11:33
Achizitii.md ID
21061663
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (lucrări)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Documentele procedurii de achiziție
anunt participare (1).docx
Documentele la ofertă
Anunț de participare
16.08.22 09:38
duae_ro_nou.docx
Documentele la ofertă
DUAE
16.08.22 09:38
caiet de sarcini.docx
Specificaţie tehnică
Caiet de sarcini
16.08.22 09:38
doc stand_lucrari mai.docx
Documentele la ofertă
Documentația standart
16.08.22 09:38
Data:
20 aug 2022, 11:33
Subiectul întrebării:
Clarificari la lista lucrarilor
Întrebare:
Solicitam sa publicati lista cantitatilor de lucrari descifrat (publicarea descifrată a consumului de resurse aferent fiecărei norme de deviz Formularul nr.5) conform cerintelor din Documentatia standard aprobata prin Ordinul Nr.69 din 07.05.2021
Răspuns (22 aug 2022, 10:37):
Conform Ordinul Nr.69 din 07.05.2021 se indică Formularul nr. 1
Lucrări de reparație a încaperilor din incinta sediului MAI din Bd. Stefan cel Mare,75
Data:
21 aug 2022, 14:54
Subiectul întrebării:
caiet de sarcini
Întrebare:
Buna ziua! P. 32 al caietului de sarcini este aplicativ? Resursele descrise pentru punctul dat ramin cele incuse de norma sau schimbam pe suruburi, dibluri s.a.m.d. Va multumesc
Răspuns (22 aug 2022, 10:35):
Cu referire la P.32 pozitia este atribuita, aplicati ca material OSB, eliminati stratul sintetic si plintele din lemn, prevedeti suruburi autofiletante pentru fixarea OSB cu consumul de 10 buc la m2.
К сожалению, вопросы можно задавать только во время периода "Perioada de actualizare".