1
Perioada de actualizare
de la 16.08.2022 07:26
până la 22.08.2022 07:30
2
Propunerea ofertelor
de la 22.08.2022 07:30
până la 25.08.2022 07:30
3
Licitaţie
26.08.2022 15:00
4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Ofertele au fost evaluate
Valoarea estimată fără TVA 325 700 MDL
Perioada clarificărilor: 16 aug 2022, 7:26 - 22 aug 2022, 7:30
Perioada de depunere a ofertelor: 22 aug 2022, 7:30 - 25 aug 2022, 7:30
Începutul licitației: 26 aug 2022, 15:00

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801

privind achiziționarea Servicii de mentenanță și suport a echipamentului,
reînnoirea abonamentului software a sistemului de securitate existent
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Larisa Strună
Telefonul de contact
+373 22 859 534
Datele achizitiei
Data publicării
16 aug 2022, 7:20
Data ultimilor modificări
16 aug 2022, 7:27
Valoarea estimată (fără TVA)
325 700 MDL
Pasul minim de micşorare a ratei de licitaţie
3 257 MDL
Achizitii.md ID
21061653
Tipul procedurii
Cererea ofertelor de prețuri (servicii)
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
MD 2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 77
Durata contractului
27 aug 2022 08:00 - 31 dec 2022 08:00
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
privind achiziționarea Servicii de mentenanță și suport a echipamentului, reînnoirea abonamentului software a sistemului de securitate existent CPV: 72200000-7 - Servicii de programare şi de consultanţă software
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Bucata
Documentele procedurii de achiziție
formulare .docx
Documentele la ofertă
Formulare
16.08.22 07:26
declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi.docx
Documentele la ofertă
Declaratii
16.08.22 07:26
4. duae.doc
Documentele la ofertă
DUAE
16.08.22 07:26
1. anunt de participare.pdf 1. anunt de participare.pdf
tenderNotice
Anunt
16.08.22 07:26
3. anexa 1_termeni de referinta.pdf 3. anexa 1_termeni de referinta.pdf
Documentele la ofertă
Termeni de referinta
16.08.22 07:26
2. caiet de sarcini.pdf 2. caiet de sarcini.pdf
Documentele la ofertă
Caiet de sarcini
16.08.22 07:26

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

DAAC System Integrator SRL

Preţul ofertei: 325 000 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Corespunderea cerințelor solicitate
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări