1
Perioada de actualizare
de la 15.08.2022 15:18
până la 26.08.2022 14:00
2
Propunerea ofertelor
de la 26.08.2022 14:00
până la 20.09.2022 14:00
3
Licitaţie

4
Evaluare
5
Ofertele au fost evaluate
Statut Activ
Valoarea estimată fără TVA 10 000 000 MDL
Perioada clarificărilor: 15 aug 2022, 15:18 - 26 aug 2022, 14:00
Perioada de depunere a ofertelor: 26 aug 2022, 14:00 - 20 sept 2022, 14:00
Începutul licitației: nu va fi folosită

Suport Tehnic pentru furnizori:

(+373) 79999801


Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.

Lucrări de reamenajare arhitecturală, amenajare teren de joacă, marcaje auto din cartierul Cartușa or.Durlești, mun.Chisinau
Informaţia despre solicitant
Codul fiscal/IDNO
Adresa
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
Eleonora Saran
Telefonul de contact
022584478
Datele achizitiei
Data publicării
15 aug 2022, 11:40
Data ultimilor modificări
17 aug 2022, 8:46
Valoarea estimată (fără TVA)
10 000 000 MDL
Achizitii.md ID
21061606
Tipul procedurii
Licitație deschisă
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Adresa de livrare
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Durata contractului
29 sept 2022 15:17 - 30 dec 2023 15:17
Lista pozițiilor
1)
Denumirea
Lucrări de reamenajare arhitecturală, amenajare teren de joacă, marcaje auto din cartierul Cartușa or.Durlești, mun.Chisinau CPV: 45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Cantitatea: 1.0
Unități de măsură: Metru
Documentele procedurii de achiziție
duae.docx
Documentele la ofertă
-DUAE
15.08.22 15:18
anunt cartusa.signed.pdf anunt cartusa.signed.pdf
Documentele la ofertă
-anunt de participare
15.08.22 15:18
documentatia standart.signed.pdf documentatia standart.signed.pdf
Documentele la ofertă
-documentatia standart
15.08.22 15:18
caiet de sarcini 2.signed.pdf caiet de sarcini 2.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini 2
16.08.22 10:58
caiet de sarcini 1.signed.pdf caiet de sarcini 1.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini 1
16.08.22 10:58
caiet de sarcini 3.signed.pdf caiet de sarcini 3.signed.pdf
Documentele la ofertă
-caiet de sarcini 3
16.08.22 10:58

Mai jos sunt ofertele participanților, documentele la oferte le puteți vedea făcând clic pe simbolul mapei.

Pe baza deciziei grupului de lucru pentru selectare învingătorului este necesar să:

1) Selectați învingătorul dînd clic pe butonul recunoaște învingător.

2) Trimiteți în termen de 3 zile la adresa de e-mail AAP bap@tender.gov.md forma scanată a deciziei grupului de lucru.

3) După selectarea învingătorului, faceți clic pe butonul: “Confirmă decizia”.

Calificarea participanţilor
Denumirea participantului
Preţul ofertei
Statut
1
Denumirea participantului:

PULTUSK INVEST

Preţul ofertei: 10 228 218,54 MDL
Statut: Învingător
Motivul: Oferta corespunde cerintelor inaintate de către AC
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
2
Denumirea participantului:

Nouconst

Preţul ofertei: 11 074 437,19 MDL
Statut: în aşteptare

Documentele de tipul "documente de calificare", "propunere financiară" și "ilustrare" vor fi vizibile doar atunci cînd oferta va obține statutul "în considerare".

Motivul: Nu este indicat
Documentele de calificare
Nu sunt documente de calificare
Documentele depuse cu oferta
Istoria licitației
Vezi licitația
Cu părere de rău întrebările se pun doar în perioada "Activ".
Clarificări