Selectaţi tipul procedurii
1
Perioada de actualizare
de la
12.08.2022 13:59
până la 13.08.2022 15:00
până la 13.08.2022 15:00
2
Propunerea ofertelor
de la
13.08.2022 15:00
până la 26.08.2022 08:30
până la 26.08.2022 08:30
3
Licitaţie
nu va fi folosită
4
Evaluare
5
Contract
Statut
Evaluare
Valoarea estimată fără TVA
416 000 MDL
Perioada clarificărilor:
12 aug 2022, 13:59 - 13 aug 2022, 15:00
Perioada de depunere a ofertelor:
13 aug 2022, 15:00 - 26 aug 2022, 8:30
Suport Tehnic pentru furnizori:
(+373) 79999801
Aceasta procedura se va desfășura fară licitație electronică. Oferta Dvs. este finală și trebuie să conțină toată lista de documente cerută de documentația de atribuire.
Imposibil de abonat
în perioada Evaluare
Piese de schimb pentru autobuze
Informaţia despre solicitant
Denumirea
Codul fiscal/IDNO
Adresa
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
Persoana de contact
Nume Prenume
I.M. Parcul Urban de Autobuze
Telefonul de contact
022837349
E-mail
Datele achizitiei
Data publicării
12 aug 2022, 13:59
Data ultimilor modificări
12 aug 2022, 16:35
Achizitii.md ID
21061532
MTender ID
CPV
34300000-0 - Piese şi accesorii pentru vehicule şi pentru motoare de vehicule
Tipul procedurii
Achiziții cu costuri mici
Criteriu de atribuire
Preţul cel mai scăzut
Surse de finanțare
Lista loturilor
Documentele procedurii de achiziție
anunț de participare - semnat (2).pdf
anunț de participare - semnat (2).pdf
Istoricul documentului
-
anunț de participare - semnat (2).pdf
anunț de participare - semnat (2).pdf
ID: 0fe15551-4a6f-448e-af00-a4dc7e79dd3e
Documentele la ofertă
-
anunț de participare - semnat.pdf
anunț de participare - semnat.pdf
ID: 0fe15551-4a6f-448e-af00-a4dc7e79dd3e
Documentele la ofertă
Documentele la ofertă
ANUNȚ DE PARTICIPARE
12.08.22 14:11
Lot №1 Piese de schimb pentru autobuze
Data:
12 aug 2022, 16:35
Subiectul întrebării:
ANEXELE 3-7 DIN RUBRICA 8 DOCUMENTATIE NU ESTE CONFORMA LEGISLATIEI. ROG SA REVERIFICATI LEGISLATIA
Întrebare:
ANEXELE 3-7 DIN RUBRICA 8 DOCUMENTATIE NU ESTE CONFORMA LEGISLATIEI. ROG SA REVERIFICATI LEGISLATIA
Răspuns (12 aug 2022, 16:46):
Buna ziua, anexele la Documentația standard Anexa nr. 7 CERERE DE PARTICIPARE, Anexa nr. 8 DECLARAŢIE privind valabilitatea ofertei, Anexa nr. 4 CHESTIONAR PENTRU PRESTATOR/FURNIZOR (Date despre Prestator/Furnizor), Anexa nr.3 Date despre operatorul economic , Formularul ofertei - sunt corecte. Entitatea contractantă poate utiliza ca suport anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice, aprobate de către Ministerul Finanțelor. Entitatea contractantă poate modifica anexele din Documentațiile standard pentru realizarea achizițiilor publice sectoriale în dependență de complexitatea procedurii de atribuire și de necesitățile entității.
Doar utilizatorii autorizați ai platformei pot să adreseze întrebări în perioada de clarificări.
Document semnat cu succes
OK